اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرکز علمی کاربردی هلال احمر استان مرکزی صورت می‌گیرد

ثبت‌نام دوره کاردانی حرفه‌ای امداد سوانح و امداد و نجات شهری

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان مرکزی از ثبت‌نام دوره کاردانی حرفه‌ای امداد سوانح و امداد و نجات شهری در مرکز علمی کاربردی این جمعیت خبر داد.

ثبت‌نام دوره کاردانی حرفه‌ای امداد سوانح و امداد و نجات شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مرتضی سلیمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان مرکزی بهمن ماه 1390 در اراک تاسیس و راه‌اندازی شد.

وی تصریح کرد: دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر با 131 دانشجو و دو رشته امداد و سوانح و آتش‌نشانی کار خود را در سال 90 آغاز کرد.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان مرکزی با بیان اینکه این مرکز به منظور ارتقای سطح علمی و مهارتی کارکنان، امدادگران، داوطلبان و دیگر علاقمندان به فعالیت‌های امداد و نجات راه‌اندازی شده است، بیان داشت: امداد و سوانح، آتش‌نشانی گرایش نجات، کاردان حرفه‌ای امداد و سوانح و کاردان امداد و نجات بین شهری از جمله رشته‌هایی است که در این دانشگاه فعالیت می‌کنند.

سلیمی از آغاز ثبت‌نام دوره کاردانی حرفه‌ای امداد سوانح و امداد و نجات شهری مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر خبر داد و بیان داشت: علاقمندان و متقاضیان تحصیل در این دوره می‌توانند از طریق مراجعه به سایت sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام و شرکت در پذیرش این دوره اقدام کنند.

به گفته وی متقاضیان باید از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش و دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام و همچنین پرداخت هزینه ثبت‌نام و پذیرش ، مراحل ثبت‌نام را طی کنند.

سلیمی افزود: گزینش دانشجو در رشته‌های مراکز علمی کاربردی بر اساس معدل کل مندرج در گواهینامه دیپلم، نوع دیپلم، نوع سهمیه و صلاحیت‌های عمومی داوطلبان بر اساس ضوابط و مقررات دانشگاه جامع علمی کاربردی خواهد بود.

انتهای پیام/87007/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول