اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر همدان خبر داد

ارائه خدمات ویژه برای زائران حج عمره و عتبات عالیات در هلال‌احمر همدان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان از ارائه خدمات ویژه برای زائران حج عمره و عتبات عالیات خبر داد.

ارائه خدمات ویژه برای زائران حج عمره و عتبات عالیات در هلال‌احمر همدان

حمید ره‌انجام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر استان در راستای وظایف سازمانی خود خدمات زیادی برای زائران عمره، حج تمتع و همچنین عتبات عالیات داشته و دارد.

وی افزود: درمانگاه هلال‌احمر استان یکی از نخستین‌ درمانگاه‌های بوده که در بین استان‌های کشور ساخته و تجهیز شده است و خدمات ویژه‌ای برای زائران دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان اضافه کرد: زائران حج عمره برای انجام واکسیناسیون باید حتماً از درمانگاه هلال‌احمر خدمات بگیرند.

وی افزود: طبق قانون کشور عربستان باید حتماً کارت واکسن همراه زائر باشد.

به گفته ره‌انجام؛ ارائه خدمات واکسیناسیون برای زائران عمره و حج تمتع و همچنین زائران عتبات عالیات به آسانی و در حداقل زمانی در درمانگاه هلال‌احمر استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولان حج و زیارت استان در مراسم افتتاحیه این درمانگاه حضور داشته‌اند و آشنایی کامل با خدمات این درمانگاه دارند تصریح کرد: خدماتی که در هلال‌احمر برای زائران حج تمتع، عمره و عتبات عالیات ارائه می‌شود منحصر به فرد است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان افزود: در کنار واکسیناسیون، ارائه خدمات مختلف از سوی پزشک عمومی و پزشک متخصص در گرایش‌های مختلف، همچنین خدمات فیزیوتراپی و دندانپزشکی روزانه از ساعت 8 صبح تا ساعت 20 ارائه می‌شود.

وی با ابراز گلایه از اینکه برخی کاروان‌ها از اعزام زائران خود به جمعیت هلال‌احمر و انجام معاینات قبل از سفر خودداری کرده و از پزشکان آزاد استفاده می‌کنند تصریح کرد: این موضوع در بسیاری از موارد برای زائران مشکلات و دوباره‌کاری به وجود آورده و می‌آورد.

ره‌انجام گفت: همه خدمات پزشکی در دو کشور عربستان و عراق توسط جمعیت هلال‌احمر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین تعیین پزشکان همراه کاروان‌ها توسط هلال‌احمر صورت می‌گیرد اما باز هم در برخی موارد، بعضی از کاروان‌ها از اعزام و هدایت زائران به درمانگاه هلال‌احمر خودداری می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان خاطرنشان کرد: درمانگاه هلال‌احمر در حال حاضر با تجهیزات و استفاده از پزشکان و متخصصین مجرب در ارائه خدمات به زائران حج تمتع، عمره و عتبات عالیات فعالیت دارد و عموم مردم شریف همدان می‌توانند از این امکانات به شایستگی استفاده کنند.

وی در پایان خواستار همکاری نزدیک حج و زیارت استان و دفاتر زیارتی شد و افزود: امیدواریم با تعامل بیشتر و بهتر مدیریت حج و زیارت استان و مجموعه زیرپوشش این مدیریت، شاهد ارائه خدمات مطلوب‌تر به زائران خانه خدا و عتبات عالیات باشیم.

انتهای پیام/89020/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول