اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر فردوس خبر داد

عضویت 18 هزار نفر در سازمان داوطلبان هلال احمر

مسئول امور جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر فردوس از عضویت 18 هزار و 343 نفر در سازمان امور داوطلبان این شهرستان خبر داد.

عضویت 18 هزار نفر در سازمان داوطلبان هلال احمر

فریده کنگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: سازمان هلال احمر خدمات متنوع را در زمان‌ها و مناسبت‌های مختلف به اقشار مختلف جامعه ارائه می‌کند.

وی گفت: از ابتدای سال جاری سه طرح همای رحمت، فرشتگان رحمت و ارمغان مهر در سطح شهرستان فردوس اجرا و در این طرح‌ها اقلام فرهنگی و سبد مواد غذایی بین اقشار آسیب دیده و نیازمند توزیع شد.

وی افزود: طرح اعزام کاروان نیکوکاری نیز یکی دیگر از طرح‌های سازمان هلال احمر است که این طرح با رویکرد اجتماع محور و با شعار حرکت برای کرامت و انسانیت در روستاهای سطح شهرستان برگزار می‌شود.

اعزام کاروان نیکوکاری به روستاهای فردوس

مسئول امور جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر فردوس تصریح کرد: طرح کاروان نیکوکاری صبح امروز در روستای خانکوک همراه با برنامه‌های امدادی، بشردوستانه و اعتمادساز ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر این روستا برگزار شد.

کنگانی یادآور شد: سه طرح جهاد فجر، جهاد رمضان و جهاد محرم نیز از دیگر طرح‌های سازمان هلال احمر است که در این طرح‌ها، روستاهای محروم مورد هدف قرار گرفته و برنامه‌‌های فرهنگی در این روستاها اجرا و اقلام فرهنگی نیز بین دانش‌آموزان روستا توزیع می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر 18 هزار و 343 نفر عضو سازمان امور داوطلبان شهرستان فردوس هستند و علاوه بر این تعداد نیز 2 هزار و 100 نفر اعضای سازمان جوانان این شهرستان هستند.

مسئول امور جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر فردوس اذعان داشت: بیش از 70 درصد اعضای جمعیت هلال‌ احمر این شهرستان  آموزش‌های مقدماتی و بیش از 20 درصد نیز دوره‌های تکمیلی امداد را فرا گرفته‌اند.

انتهای پیام/69007/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول