اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل:

هلال احمر در فعالیت‌های معنوی پیشقدم است

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: هلال احمر به عنوان یک مجموعه عامل‌المنفعه و خیرخواهانه در حرکت‌های معنوی پیشقدم است.

هلال احمر در فعالیت‌های معنوی پیشقدم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید کمال‌الدین میر جعفریان پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از داوطلبان هلال احمر در اردبیل اظهار داشت: فعالیت جمعیت هلال احمر محدود به کمک‌های امدادی و یا طرح‌های مناسبتی خاص نیست بلکه هلال احمر بدون محدودیت و فرامرزی عمل می‌کند و تنها با هدف و نیت بشر‌دوستانه و خداپسندانه سعی می‌کند دردهای بشری را کاهش داده و زمینه یک حرکت مثبت و سازنده را فراهم آورد.

وی عنوان کرد: نیروهای پرتلاش جمعیت هلال احمر شبانه‌روز تنها با نیت خالص خدمت‌رسانی در سنگرهای مختلف حاضر هستند و همه سعی‌شان بر این است تا دردی را التیام بخشیده و گره‌ای را باز کنند.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل یادآور شد: کمک‌های خیرین در این مجموعه جمع‌آوری شده و در مسیری مصرف می‌شود تا بخش عظیمی از مشکلات و نارسایی‌های افراد نیازمند برطرف شده و آنها بتوانند به راحتی زندگی راحت و آرامی را داشته باشند.

میر‌جعفریان با قدردانی از همت خیرین در اهدای زمین برای مجموعه هلال احمر با هدف انجام خدمات عمومی و عام‌المنفعه افزود: در اردبیل تا‌کنون قطعات متعدد زمین به این مجموعه برای راه‌اندازی درمانگاه‌ها و موسسات عام‌المنفعه اختصاص داده شده است که همچنان این فرایند ادامه دارد.

این مسئول در ادامه سخنان خود تصریح کرد: هلال احمر با استقرار اکیپ‌های خود در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی سعی می‌کند تا زمینه و بستری را فراهم کند که ترددها و مسافرت‌های فصل زمستان به راحتی و با کمترین آسیب انجام شده و مردم بتوانند به مقاصد خود برسند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل مجموعه پر تلاش هلال احمر از دستگاه‌های پرتوان بحران و حضور به موقع در سر صحنه حوادث و اتفاقات ناگوار بیان کرد و ابراز داشت: جمعیت هلال احمر بر اساس منشور جهانی و بین‌المللی خود نه تنها خدماتش مربوط به مرزهای کشور و مناطق همجوار نیست بلکه سعی می‌کند در گستردگی بسیار فراوان انجام خدمات کرده و دست‌گیر محرومان، مستضعفان و آسیب‌دیدگان باشد.

انتهای پیام/62001/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول