اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان میراث فرهنگی:

کرمان باید شاهد تحول عظیمی در گردشگری باشد

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: استان کرمان باید شاهد تحول عظیمی در حوزه صنعت گردشگری باشد.

کرمان باید شاهد تحول عظیمی در گردشگری باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، محمدعلی نجفی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه گردشگری استان کرمان اظهار داشت: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به دلیل برخی از مسائل در سال گذشته با کمبود بودجه مواجه بود.

وی با اشاره به درخواست سرپرست اداره کل میراث فرهنگی کرمان مبنی بر اختصاص اعتبار آموزشی برای کپرنشینان استان بیان داشت: امیدواریم سال جاری بتوانیم با همکاری استان‌ها، اعتبارات استانی را به این مسئله اختصاص دهیم.

نجفی گفت: کارگروه گردشگری زیرمجموعه شورای برنامه‌ریزی استان ‌بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است و امیدواریم با تحقق مصوبات کارگروه تحول عظیمی را در صنعت گردشگری استان کرمان شاهد باشیم.

معاون عمرانی استاندار کرمان در این جلسه با ارائه گزارشی از روند بازسازی ارگ بم اظهار داشت: تاکنون 14 میلیارد تومان برای بازسازی ارگ بم هزینه شده است که هر ساله مبلغی از اعتبارات بازسازی و استانی به آن اختصاص یافته است.

محمدجواد کامیاب افزود: از جمله مشکلات بازسازی ارگ بم نداشتن ردیف بودجه است که باید پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام گیرد تا روند بازسازی با سرعت بیشتری دنبال شود.

انتهای پیام/2446/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول