اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندرود:

ظرفیت گردشگری روستاها مورد توجه قرار گیرد

فرماندار میاندرود گفت: اگر روستایی دارای ظرفیت صنعت گردشگری است این موضوع باید در راستای آبادانی و توسعه آن روستا با جدیت پیگیری شود.

ظرفیت گردشگری روستاها مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، ارسطو قادری امشب در نشست ماهانه شورای اسلامی بخش مرکزی با بیان اینکه خیلی ناراحت‌کننده است که روستاهای ریشه‎دار و قدیمی مشکلات عدیده‎ای نظیر کمبود آب و یا لوله‎کشی نامناسب انتقال آب دارند، افزود: پس از 35 سال هنوز سیستم آبرسانی روستا به‌صورت سنتی انجام می‌شود. 

وی با تاکید بر تداوم و استمرار نشست‎های ماهانه شوراها با مسئولان اظهار داشت: بنده یک روستایی و روستا‎زاده هستم به همین دلیل هیچ‎گاه مشکلات آنها را فراموش نمی‌کنم.

فرماندار میاندرود انتقال مشکلات به مردم را سبب دلسردی آنها از نظام و انقلاب عنوان کرد و گفت: شوراها به عنوان پارلمان کوچک مردمی در جامعه می‎توانند از مسئولان توضیح بخواهند و حتی آنها را زیر سوال ببرند.

وی با بیان اینکه دولت از سوی مردم انتخاب می‎شود، افزود: اگر در مسیری که دولت تعیین کرده است کوتاهی صورت گیرد همه ما مسئول هستیم.

قادری یکی از وظایف دولت را تامین احتیاجات ضروری مردم دانست و تاکید کرد: هرجا مردم زندگی می‎کنند باید امکانات رفاهی را برای آنها فراهم سازیم.

وی خاطرنشان کرد: پاک‏سازی حریم روستاها در زیبایی بصری روستا تاثیر فوق‎العاده‎ای دارد و دهیاران و شوراها باید تلاش کنند تا نمای روستایی و شهرستانی زیبا شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان میاندرود از روسای شورای اسلامی بخش مرکزی خواست تا ظرفیت‎های روستای خود را شناسایی کنند.

وی با طرح این پرسش که تا چه زمانی باید به دنبال یک مسئول باشیم تا برای رفع مشکلات روستاها کاری انجام دهد، افزود: باید به دنبال سرمایه‎گذار بود تا علاوه بر آبادانی روستا بیکاری در آن را نیز بتواند برطرف و ایجاد درآمد پایدار کند.

فرماندار میاندرود گفت: اگر روستایی دارای ظرفیت صنعت گردشگری است باید در راستای آبادانی و توسعه روستا این موضوع با جدیت پیگیری شود.

قادری با اشاره به شعار اعتدال‎گرایی دولت تدبیر و امید اظهار داشت: هیچ جریان سیاسی را در امورات دخیل نکنید چراکه ما آمده‎ایم تا مشکلات مردم را رفع کنیم و به کسب و کار آنها سامان دهیم.

وی ادامه داد: اگر جریان‎های تند و یا کندی در شهرستان وجود دارند باید شعار دولت و اعتدال را سرلوحه کار قرار دهند.

بخشدار مرکزی شهرستان میاندرود نیز در این جلسه مشکلات موجود در روستاهای بخش مرکزی را بیان و اظهار داشت: عمده‎ترین مشکل ما در روستاها نامناسب بودن وضعیت آب شرب است.

عباس غفوری گفت: هنوز پس از 35 سال از پیروزی انقلاب مردم از حیاتی‎ترین نیاز خود بی‎بهره‎اند و این مایه تاسف است.

بخشدار مرکزی میاندرود ابراز امیدواری کرد که تا قبل از فرارسیدن فصل گرم سال مشکلات آب شرب این روستاها حل شود.

انتهای پیام/86021/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول