اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قضاوت داوران قزوینی در مسابقات فوتبال باشگاهی کشور

مسابقات لیگ‌های فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی برگزار می‌شود که داوران قزوینی هم کار قضاوت این دیدارها را بر عهده می‌گیرند.

قضاوت داوران قزوینی در مسابقات فوتبال باشگاهی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با تصمیم مسئولان کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشورمان، داوران قزوینی کار قضاوت سه دیدار از مسابقات فوتبال لیگ‌های مختلف باشگاه‌های کشور را بر عهده می‌گیرند.

بر همین اساس مرتضی عابدی از قزوین یکی از داوران دیدار تیم‌های الوند همدان با سیاه جامگان مشهد از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور است که البته این بازی هفتم دی ماه برگزار می‌شود.

محمد حاجیلو دیگر داور قزوینی نیز به‌ عنوان یکی از اعضای تیم داوری مسابقه بین تیم‌های ملوان بندرانزلی با ویژن تهران در رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور را عهده‌دار است که این مسابقه نیز هفتم دی ماه انجام می‌شود.

اما حسین استاد آقایی مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: سه داور قزوینی هم با تصمیم مسئولان کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت یکی از دیدارهای مسابقات جوانان کشور را عهده‌دار می‌شوند.

وی افزود: سیامک آشوری، محمد استاد آقایی و مجید افتخاری سه داور استان هستند که قضاوت دیدار تیم‌های پاس همدان با آب منطقه‌ای کرمانشاه را یازدهم دی ماه قضاوت می‌کنند.

مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان قزوین ادامه داد: مجید ویشگاهی و بابک عباسقلی‌زاده به عنوان کمک داور هفته گذشته دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با فجر شهید سپاسی شیراز و فولاد خوزستان با راه‌آهن سورینت از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را بر عهده داشتند.

استاد آقایی اضافه کرد: این دو داور قزوینی پیش از این نیز در فصل جاری قضاوت مسابقاتی از لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را عهده‌‌‌دار بودند.

وی بیان کرد: داوران قزوینی شایستگی این را دارند که بتوانند در بالاترین سطح مسابقات لیگ‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی بازی‌های حساس را قضاوت کنند.

مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان قزوین عنوان کرد: بدون شک این امر در سایه برنامه‌ریزی‌های مناسب و برگزاری کلاس‌های آموزشی و در سایه تلاش‌های مستمر و پشتکار بالای داوران استان دور از دسترس نیست و با انگیزه و اعتماد به نفس بالاتر می‌توان به حضور داوران استان در امر قضاوت انجام بازی‌های سخت و حساس امیدوار بود.

انتهای پیام/77004/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول