اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گنجیان در گفت‌وگو با فارس:

صبا در مرحله نهایی فوتبال امیدهای کشور پرقدرت ظاهر می‌شود

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم از حضور پرقدرت تیمش در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور خبر داد.

صبا در مرحله نهایی فوتبال امیدهای کشور پرقدرت ظاهر می‌شود

حسین گنجیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بازی‌های تیم فوتبال امید صبای قم در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال قهرمانی امید باشگاه‌های کشور از عصر فردا چهارشنبه چهارم دی ماه آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: این مرحله از رقابت‌ها برای تعیین تیم‌های اول گروه‌های دوگانه مرحله نهایی مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور به منظور معرفی تیم‌های راه یافته به مسابقات فصل آینده لیگ برتر امیدهای کشور انجام می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم با اشاره به رویارویی امیدهای صبا با تیم‌های قدرتمند حاضر در مرحله نهایی، افزود: گروهی که صبا در آن قرار گرفته، سخت است و بر همین اساس صبای قم با تیم‌های بزرگ فوتبال کشور در رفسنجان و به میزبانی مس برای راهیابی به لیگ برتر رقابت می‌کند.

وی با بیان اینکه دیدارهای مرحله نهایی در دو گروه به انجام می‌رسد، یادآور شد: ما در گروه دوم مرحله نهایی فوتبال دسته اول امید کشور هستیم و با اینکه تلاش کردیم میزبان این رقابت‌ها باشیم، اما حالا در شهر رفسنجان به دنبال جواز صعود به فصل آینده بازی‌های لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور هستیم.

گنجیان عنوان داشت: هرچه تلاش کردیم و مدیران تیم فوتبال صبای قم نیز پیگیری‌های لازم را داشتند، اما تقدیر این بود که بازی‌ها در جایی دیگر به غیر از قم برگزار شود و بر همین اساس امروز راهی رفسنجان می‌شویم تا از فردا با حریفان خود بازی کنیم.

وی از تیم فوتبال امید صبای قم به عنوان یکی از تیم‌های صددرصد مدعی صعود به مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور یاد کرد و ابراز داشت: نتایجی که تیم ما در مرحله مقدماتی کسب کرده گویای این واقعیت است که توان صعود به لیگ برتر را داریم.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم از میزبانی مس رفسنجان در دور دوم بازی‌های امیدهای کشور برای راهیابی به لیگ برتر خبر داد و افزود: این میزبانی به مس رفسنجان واگذار شد و صبای قم با قدرت در این مرحله حاضر می‌شود تا جواز صعود به لیگ برتر را کسب کند.

وی یادآور شد: در این گروه چهار تیم شهرداری یاسوج، شهرداری تبریز، صبای قم و مس رفسنجان قرار دارند و شک نکنید که صبا حتی بهتر از بازی‌هایی که در مرحله مقدماتی انجام داد، در این مرحله برابر حریفان خود ظاهر می‌شود.

گنجیان خاطرنشان کرد: بازی‌ها از روز چهارم دی‌ ماه در شهر رفسنجان آغاز می‌شود و در حالی تا روز هشتم دی ماه ادامه می‌یابد که تیم نخست به صورت مستقیم به لیگ برتر می‌رود و تیم دوم هم با تیم دوم گروه بعد بازی خواهد کرد که در مجموع دو بازی یکی از آن‌ها به لیگ برتر فوتبال کشور صعود می‌کند.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول