اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز واگذار شد

مالک قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان تغییر یافت.

تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز‌، مالک خصوصی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز تغییر یافته و امتیاز این تیم به افراد دیگری انتقال یافت.

ظاهرا با توافق صورت گرفته بین سینا اصل محمدپور از یک طرف و ناصر زمانی و رضا محبی سهام تیم فوتبال ماشین‌سازی به دو فرد اخیر واگذار شد و این تیم از امروز در اختیار زمانی و محبی قرار گرفته است.

پیش از این سینا اصل محمدپور مدیرعامل باشگاه ماشین سازی عدم تمایلش به تیم‌داری را به دلیل عدم حمایت مسئولان استانی و عدم استرداد مبلغ اهدایی شورای شهر از سوی هئیت فوتبال اعلام کرده بود.

گفته می‌شود تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز کماکان مسابقات خود را در تبریز برگزار خواهد کرد و تغییری نیز در اسم تیم به وجود نخواهد آمد.

طبق شنیده‌ها رضا محبی به عنوان مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز تعیین شده است ‌و از سوی دیگر قائم مقام باشگاه نیز در سمت خود ابقا شده است.

به زودی معارفه مدیران جدید و بازیکنان و مربیان تیم ماشین‌سازی تبریز صورت خواهد پذیرفت.

تلاش بی‌نتیجه خبرنگار فارس

به دنبال درج این خبر در سایت طرفدراران تیم ماشین سازی، خبرنگار ورزشی فارس در تبریز برای صحت و سقم آن  تماس‌هایی با  سینا اصل محمدپور مالک قبلی باشگاه و و همچنین روابط عمومی باشگاه برقرار کرد که ‌نتیجه‌ای حاصل نشد.

در سایت باشگاه ماشین سازی نیز خبری در این مورد دیده نمی‌شود و تنها سایت هواداران این باشگاه که رسمی ترین تریبون  این باشگاه می باشد، این خبر را درج کرده است.

خبرگزاری فارس در تبریز هنوز صحت این خبر را تایید نمی‌کند.

انتهای پیام/60002/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول