اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانش‌آموزان نخبه و مخترع آبیک تجلیل شدند

دانش‌آموزان نخبه، پژوهشگر، مخترع و رتبه برتر کنکور شهرستان آبیک ظهر امروز تجلیل شدند.

دانش‌آموزان نخبه و مخترع آبیک تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، با حضور حمید بغدادی معاون فرماندار آبیک، علی محمدی رئیس گروه تحقیقات و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، احمد نوروزی مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک و نادعلی شاهکندی معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک همایش تجلیل از دانش‌آموزان نخبه، پژوهشگر، مخترع و رتبه برتر کنکور شهرستان آبیک در سالن سمائیان برگزار شد.

در این همایش، علاوه بر جمعی از دانش‌آموزان پسر و دختر و تعدادی از اولیای دانش‌آموزان مدارس شهرستان آبیک، سه تن از اعضای شورای اسلامی شهر آبیک نیز حضور داشتند.

مسئول پژوهش‌سرای دانش‌آموزی رازی شهرستان آبیک در این همایش گفت: از معلمان و مدیران مدارس درخواست می‌شود نسبت به شناسایی و هدایت دانش‌آموزان به صورت فردی و یا گروهی به این پژوهش‌سرا اقدام کنند.

ایرج حمیدی افزود: سه سال متوالی است که شهرستان آبیک در جشنواره‌های کشوری رتبه کسب می‌کند که بیانگر همت مسئولان آموزش و پرورش و هوش و ذکاوت دانش‌آموزان این شهرستان است.

وی پژوهش و تحقیق را برج مراقبت آموزش و قله بالندگی یک جستجوگر دانست و تصریح کرد: پژوهش کلید طلایی توسعه و سبب پالایش فکری و ذهنی انسان می‌شود.

بر اساس این گزارش، در ادامه این همایش خطاب به دانش‌آموزان گفته شد که فرد موفق برنامه، برنامه‌ریزی و برنامه‌دوزی دارد و تولیدکننده است ولی فرد ناموفق بهانه، برنامه‌سوزی و برنامه‌روزی دارد و مصرف‌کننده است.

همچنین گفته شد؛ فرد موفق امکانات، طرح‌ها را می‌بیند و تعهد می‌کند ولی فرد ناموفق مشکلات و رویاها را می‌بیند و وعده می‌دهد؛ این در حالی است که فرد موفق محکم روی ارزش‌های دینی ایستاده و بر روی چیزهای بی‌ارزش مسامحه می‌کند ولی فرد ناموفق روی ارزش‌های دینی مسامحه کرده و بر چیزهای بی‌ارزش تأکید می‌کند.

در این همایش از 10 تن از نخبگان، مخترعان و پژوهشگران دانش‌آموز و فرهنگی شهرستان آبیک با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/77006/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول