اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

حماسه 9 دی اهداف دشمن را در زباله‌دان تاریخ ریخت

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: حماسه 9 دی اهداف دشمن را در زباله‌دان تاریخ ریخت و پیروزی ایران اسلامی را اعلام کرد.

حماسه 9 دی اهداف دشمن را در زباله‌دان تاریخ ریخت

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌شاهرودی بعدازظهر امروز در دیدار اعضای جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی کردستان با بیان اینکه بی‌تفاوتی یک ضعف است، اظهار کرد: دغدغه‌ها باید در راستای دلسوزی برای خدمت به دین و به بشریت باشد.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ تنها اسامی جابه‌جا می‌شود اظهار کرد: خط حق و خط باطل همچنان به قوت خود باقی است و طرفداران این دو خط مشخص هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه اهل بصیرت باید فهم درستی از موضوعات داشته باشند تصریح کرد: در کنار این مسئله صبر و مقاومت بسیار حائز اهمیت است.

شاهرودی با اشاره به فرمایش رهبر اظهار کرد: در درون مشت آهنین استکبار، فراماسونرهای جهانی و شیطان‌پرستی و صهیونیست وجود دارد که با زر و زیور و روکشی مخملی خود را آراسته و به دنبال فریب دادن مردم و به ویژه جوانان است.

وی با یادآوری دوره‌ای که انقلاب اسلامی در آن به پیروزی دست یافت اظهار کرد: در بحبوحه به ثمر نشستن انقلاب، دنیا در وضعیتی بود که قصد کنار گذاشتن خدا را داشت و به دنبال این بودند تا همه جهان را تابع شیطان کنند.

شاهرودی با بیان اینکه انقلاب اسلامی معادلات را به هم ریخته است تصریح کرد: مشت انقلاب اسلامی در حال خرد کردن آنها است و البته به خوبی درک می‌کنند که این ضربات را از کجا دریافت می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان وقوع فتنه سال 88 را در راستای تلاش دشمن برای تحقق آرزوهای باطل و اهریمنی خود دانست و گفت: استکبار به صورتی عریان وارد این کارزار شد.

شاهرودی با بیان اینکه دشمن پس از سال 66 به این باور رسید که با استفاده از نیروی نظامی نی‌تواند اسلام را نابود کند گفت: پس از این تاریخ آنها به سمت استحاله از درون روی آوردند.

وی افزود: به اذعان سران کفر بحث آنها در سال 88 نه تقلب در انتخابات بلکه نابودی اسلام بود و مشکل اساسی آنها با اسلام انقلابی و تلاش در راستای جلوگیری از رشد آن است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان اظهار کرد: حماسه 9 دی این اهداف دشمن را در زباله‌دان تاریخ ریخت و پیروزی ایران اسلامی را اعلام کرد.

به گفته وی 9 دی همانند انقلاب اسلامی و اربعین حسینی جریان حرکت دنیا را از سمت کفر و شرک به سوی اسلام واقعی و ناب محمدی چرخاند.

شاهرودی با تأکید بر شکست مفتضحانه دشمن در ماجرای آن سال خاطرنشان کرد: غرب عناد خود با ایران اسلامی را رها نکرده و به دنبال ضربه زدن بر پیکر اسلام و انقلاب در عرصه‌های دیگر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در ادامه پیرامون انتخاب استاندار کردستان وی را فردی با تجربه و مؤثر دانست و گفت: حتی استان‌های دیگر نیز تمایل به حضور زاهدی در استان خود داشتند.

وی افزود: با وجود آرا و نظرات مختلفی که در استان پیرامون انتخاب استاندار وجود داشت در نهایت با توجه به شرایط پیش آمده همه بر روی زاهدی توافق و او را قبول کردند.

شاهرودی مشکل اساسی استان را توسعه و اشتغال دانست و گفت: تنها در صورتی رشد فرهنگی و توسعه همه‌جانبه اتفاق می‌افتد که این دو پارامتر عملیاتی شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه وظیفه همگان است با قدرت وارد میدان شده و کمک کنند گفت: رسالت اهل بصیرت در این زمینه بیشتر است و باید تلاش کنند.

وی افزود: دلسوزان انقلاب می‌توانند خود و یا کسانی را که توانایی مدیریت دارند به مدیریت ارشد استان برای به‌کارگیری معرفی کنند و در این صورت وفاداران به اسلام و نظام به تعهد و تکلیف خود عمل کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه همه باید برای ترقی استان تلاش کنند گفت: لازم است قوی‌ترین مدیران در رأس امور قرار بگیرند و اگر چند نفر برای تصدی یک سمت نامزد هستند باید بهترین فرد انتخاب شود.

شاهرودی با اشاره به اینکه استان کردستان از ظرفیت‌های طبیعی و غیرطبیعی فراوانی برای پیشرفت برخوردار است گفت: مشکلاتی که وجود داشته به دلیل مسائل مدیریتی بوده است.

انتهای پیام/79012/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول