اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اعلام کرد

فعالیت 4 پایگاه امداد و نجات در ارومیه

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در شهرستان ارومیه چهار پایگاه امداد و نجات فعالیت می‌کنند.

فعالیت 4 پایگاه امداد و نجات در ارومیه

یحیی زینال‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی برای امداد رسانی به افراد در فصل زمستان طرح‌های اجرایی دارد که این طرح‌ها از 20 آذر ماه شروع شده است.

وی افزود: پایگاه‌های امداد و نجات ثابت در استان 12 پایگاه است که شامل پنج پایگاه موقت زمستانی، سه پایگاه سیار زمستانی و چهار پایگاه امداد و نجات کوهستانی هستند.

زینال‌پور تصریح کرد: برای این منظور دو پایگاه ثابت در قوشچی و شهید کلانتری، یک پایگاه موقت ERC  (مرکز پاسخگویی اضطراری) در محل جمعیت هلال احمر ارومیه و یک پایگاه ثابت امداد و نجات کوهستان در سیلوانا و مجموعا چهار پایگاه در این شهرستان فعالیت دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر با اشاره به تعداد افراد حاضر در پایگاه‌های امداد و نجات، افزود: در هر یک از پایگاه‌های امداد و نجات ثابت در طول سال سه امدادگر، یک راننده و یک آمبولانس آماده ارائه خدمات به افراد هستند.

وی خاطرنشان کرد: در 12 پایگاه ثابت امداد و نجات، روزانه 36 امدادگر، 12 راننده، 12 آمبولانس، هشت خودروی امدادی و 11 ست نجات به ارائه خدمات امدادی خدمات شبانه‌روزی مشغول هستند.

زینال‌پور اعلام کرد: در فصل زمستان 12 پایگاه ثابت، پنج پایگاه موقت، سه پایگاه سیار و چهار پایگاه ثابت کوهستان، مجموعا 24 پایگاه آماده خدمت رسانی هستند که برای هر یک از این پایگاه‌ها سه امدادگر و یک نجاتگر در نظر گرفته شده است.

وی از ساخت انبار امدادی هلال احمر شهرستان چایپاره خبر داد و گفت: این انبار بزرگ برای ذخیره سازی اقلام امدادی مردم شهرستان‌های شمال استان برای روز مبادا ساخته خواهد شد، بزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد و تلاش می‌شود تا یک سال آینده عملیات اجرایی آن به پایان برسد.

انتهای پیام/61007/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول