اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی گل‌گهر سیرجان:

تثبیت موقعیت گل‌گهر در صدر جدول را دنبال می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: در دور برگشت مسابقات همچون نیم‌فصل نخست به دنبال حفظ موقعیت خود در صدر جدول هستیم.

تثبیت موقعیت گل‌گهر در صدر جدول را دنبال می‌کنیم

قاسم شهبا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: از تعطیلات استفاده خوبی داشتیم و بازیکنان تیم استراحت کردند و با برگزاری دو اردو در جزیره کیش و شهر سیرجان توانستیم، برنامه‌های تاکتیکی و فنی مد نظر خود را اجرا کنیم.

سرمربی گل‌گهر سیرجان با بیان اینکه تمام تلاش وی و بازیکنان تیمش حفظ موقعیت گل‌گهر در صدر جدول مسابقات است، گفت: در نیم‌فصل دوم با انگیزه‌تر از نیم فصل نخست مسابقات ظاهر می‌شویم.

شهبا ابراز داشت: اینکه عده‌ای می‌گویند گل‌گهر نمی‌تواند در دور برگشت مسابقات دوام بیاورد و از جایگاه صدر جدول تنزل می‌کند، فقط یک اظهارنظر است و اینگونه مسائل بیشتر موجب افزایش روحیه مبارزه‌طلبی بازیکنان ما می‌شود.

وی تصریح کرد: ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و تنها نتوانستیم در نیم‌فصل با جذب یکی دو بازیکن تیم را تقویت کنیم، البته با همین بازیکنان نیز به دنبال حفظ جایگاه خود در مسابقات هستیم و با تلاش و کوشش بازیکنان و عنایت حضرت حق این روند را دنبال می‌کنیم.

شهبا با بیان اینکه تیمش برای بازی مقابل پدیده محروم و مصدومی ندارد، گفت: پدیده یکی از باشگاه‌های متمول لیگ یک است و اکثر بازیکنان این تیم سابقه بازی در لیگ برتر را در کارنامه خود دارند و قطعا بازی در زمین خودی انگیزه و روحیه بازیکنان این تیم را برای نتیجه گرفتن از این دیدار دو چندان می‌کند.

وی ابراز داشت: این دیدار از جمله مسابقات شش امتیازی لیگ دسته اول فوتبال کشور است که امیدوارم با درایت و تیزهوشی بازیکنان بتوانیم از این مانع هم به سلامت عبور کنیم.

سرمربی گل‌گهر سیرجان بیان داشت: اگر بتوانیم در نیمه نخست بازی حریف و حملات دقایق ابتدای آنها را کنترل کنیم در ادامه مسابقه می‌توانیم برتری خود را به حریف دیکته کنیم، گل‌گهر در مسابقات بیرون از خانه در این فصل از مسابقات عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشته است و بازیکنان ما ثابت کرده‌اند که در بازی‌های بیرون از خانه غیرقابل پیش‌بینی هستند.

شهبا تصریح کرد: باید از حمایت‌های مدیران ارشد شرکت گل‌گهر و مدیرعامل باشگاه قدردانی کنم، امیدوارم بتوانیم در دور برگشت مسابقات با کسب نتایج خوب موقعیت خود در صدر جدول را حفظ کنیم.

به گزارش فارس، دو تیم گل‌گهر سیرجان و پدیده مشهد به ترتیب با کسب 19 و 18 امتیاز مکان‌های نخست و دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در گروه «الف» این مسابقات را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/80011/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول