اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر واحد گاز سازمان نظام مهندسی ساختمان همدان:

نظارت بر تأسیسات مکانیکی ساختمان ضروری است

مدیر واحد گاز سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان گفت: مهندسین گروه تخصصی مکانیک نظارت بر تأسیسات مکانیکی ساختمان را باید در اولویت قرار دهند، چرا که این امر اهمیت بسزایی دارد.

نظارت بر تأسیسات مکانیکی ساختمان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدمهدی سیاح صبح امروز در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی نظارت و نحوه تکمیل فرم ارزشیابی تأسیسات ساختمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهندسین گروه تخصصی مکانیک نظارت بر تأسیسات مکانیکی ساختمان را باید در اولویت قرار دهند، چرا که این امر اهمیت بسزایی دارد.

وی افزود: در صورت غفلت از امر نظارت، تأثیر آن بر سیستم سرمایشی، گرمایشی و آب و فاضلاب به سرعت مشهود می‌شود.

مدیر واحد گاز سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان ساختمان را به اسکلت بدن تشبیه کرد و گفت: تأسیسات ساختمانی نقش روح برای این کالبد را دارد و با اجرای صحیح و نظارت‌های به موقع و کارشناسی می‌توان روح این کالبد را سالم نگه داشت، در غیر این صورت ساختمان خیلی زود آسیب می‌بیند.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی نظارت و نحوه تکمیل فرم ارزشیابی تأسیسات ساختمان بیان داشت: این کارگاه آموزشی برای مهندسین پایه دو و سه بوده و هدف از آن انتقال تجربیات به نسل جدید گروه تخصصی مکانیک است.

سیاح ادامه داد: تجارب 20 یا 30 ساله برخی از مهندسین که پیشکسوتان این رشته محسوب می‌شوند را فقط در قالب برگزاری چنین سمینارها و کارگاه‌های آموزشی می‌توان به مهندسین جوان منتقل کرد.

وی تصریح کرد: بسیاری از مطالب مطرح شده در این کارگاه در کتاب‌های درسی موجود نیست و در طول زمان به دست آمده است.

مدیر واحد گاز سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان گفت: زمانی که علم و تجربه در کنار هم قرار می‌گیرد، می‌توان سیستم گرمایشی، سرمایشی، آتش‌نشانی، آب و فاضلاب بی‌عیب و نقص طراحی و اجرا کرد.

کارگاه آموزشی نظارت و نحوه تکمیل فرم ارزشیابی تأسیسات ساختمان با حضور 150 نفر از مهندسین گروه تخصصی مکانیک برگزار شد.

انتهای پیام/89006/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول