اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خرید خارجی صبا در نیم فصل

هافبک اهل نیجریه به صبای قم می‌پیوندد

کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در پی به خدمت گرفتن هافبک گلزن اهل کشور نیجریه هستند تا با جذب این بازیکن بر قدرت خط میانی و حمله خود بیافزایند.

هافبک اهل نیجریه به صبای قم می‌پیوندد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که بخشی از تعطیلات نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سپری شده است و تیم‌ها تا چهاردهم آذرماه فرصت جذب بازیکنان مورد نظر خود در نقل و انتقالات نیم فصل را داشتند، صبای قم 2 بازیکن داخلی به خدمت گرفت و حسین بادامکی و هادی شکوری هافبک و مهاجم تیم دسته اولی پدیده به صبای قم ملحق شدند.

این روزها تیم‌های لیگ برتری در انتظار فرارسیدن زمان آغاز نقل و انتقالات بازیکنان خارجی نیم فصل لیگ برتر هستند تا در پی جذب بازیکنان مورد نظر خود اقدامات مقتضی را شروع کنند در حالی که صبای قم نیز یکی از تیم‌هایی است که منتظر فرارسیدن این زمان و جذب یک بازیکن خارجی است.

بسیاری از تیم‌ها با جابه‌جایی بازیکنان سعی در برطرف کردن نقاط ضعف خود در خطوط دفاع، میانی و حمله دارند و برخی تیم‌های دیگر نیز با جذب مهره‌های جدید و حفظ بازیکنان قبلی تلاش می‌کنند بر قدرت خود برای حضور موفق‌تر در لیگ برتر بیافزایند.

در این بین تیم فوتبال صبای قم که امسال در لیگ سیزدهم برخلاف لیگ یازدهم نتایج خوبی کسب نکرده است، تلاش می‌کند تا بار دیگر اوضاع و احوال خود را سر و سامان داده و با جبران امتیازات از دست رفته در نیم فصل نخست از انتهای جدول رده‌بندی دور شود.

صبای قم در نیم فصل اول رقابت‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نواقص زیادی در خطوط سه‌گانه داشت که بیشتر آن‌ها البته در خط دفاع و خط میانی به چشم آمد و صبا هم یک مدافع 6 دانگ در اختیار نداشت و هم اینکه خلأ یک هافبک باهوش و سازنده در این تیم احساس شد.

این تیم امسال علاوه بر این موضوعات از تغییر کادر فنی خود نیز ضربات جبران‌ناپذیری خورد و حالا تلاش می‌کند از فرصت نقل و انتقال بازیکنان خارجی نهایت بهره را برده و با جذب مهره مورد نظر مشکلات خود را در هافبک کاهش داده و برای جبران امتیازات از دست رفته در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تلاش کند.

بازیکن نیجریه‌ای که تخصص بازی کردن در خط هافبک را دارد این روزها با پیگیری مدیریت باشگاه صبا مورد نظر کادر فنی تیم فوتبال صبای قم است و قرار است به محض شروع شدن زمان نقل و انتقال بازیکنان خارجی از شانزدهم دی‌ماه وی را به خدمت بگیرند.

این در حالی است که زمان نقل و انتقالات بازیکنان خارجی از 16 دی‌ماه تا 12 بهمن‌ماه خواهد بود و باشگاه‌ها می‌توانند با رعایت مقررات بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند ضمن اینکه با توجه به آیین‌نامه نقل و انتقالات بازیکنان حرفه‌ای فیفا نقل و انتقال این بازیکنان و یا بازیکنانی با تابعیت ایرانی که عضو باشگاه‌های خارجی هستند نیازمند دریافت ITC از باشگاه‌هایشان هستند و این امر باید از طریق سیستم انطباق انتقال TMS انجام شود.

انتهای پیام/2258/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول