اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی سنندج

آزمون اعطای کمربند تکواندو برگزار می‌شود

یک دوره کلاس داوری درجه 3 ورزش دارت امروز و دوره ارتقای کمربند تکواندو در روز جمعه و در شهرستان سنندج برگزار می‌شود.

آزمون اعطای کمربند تکواندو برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، کلاس مربیگری و داوری ورزش دارت امروز با حضور 25 نفر از فعالان این رشته در شهرستان سنندج برگزار شود.

در این دوره آموزشی که به میزبانی مجموعه ورزشی آزادی شهرستان سنندج برگزار می‌شود، حمیدرضا مؤمنی به عنوان مدرس اعزامی از سوی فدراسیون حضور دارد.

هیئت انجمن‌های ورزشی استان کردستان برگزارکننده این دوره است و در پایان به نفراتی که حد نصاب لازم را کسب کنند گواهینامه پایان دوره معتبر اعطا می‌شود.

آزمون ارتقای کمربند تکواندو

گزارش خبرنگار فارس حاکی است یک دوره آزمون ارتقای کمربند ورزش تکواندو ویژه فعالان این رشته در استان کردستان برگزار می‌شود.

در این دوره که با حضور 128 تکواندوکار از شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود، آزمونی از متقاضیان رده‌های کمربند قرمز تا مشکی دان 2 به عمل خواهد آمد.

این آزمون روز جمعه به میزبانی خانه تکواندو شهرستان سنندج و با حضور اساتید این رشته شامل جواد و حبیب عبدالملکی و بهروز و کوروش زندی برگزار می‌شود.

به گفته رئیس هیئت تکواندوی کردستان قرار است در پایان این دوره تکواندوکارانی که با موفقیت آزمون را پشت سر بگذارند بر حسب رده فعالیت صاحب یکی از کمربندهای خاص این رشته شوند.

انتهای پیام/79012/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول