اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی چالوس:

29 روستای بخش مرکزی چالوس دهیاری مصوب دارند

بخشدار مرکزی چالوس گفت: 29 روستای بخش مرکزی شهرستان چالوس دارای دهیاری مصوب هستند.

29 روستای بخش مرکزی چالوس دهیاری مصوب دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، علی ردایی بعد از ظهر امروز در دومین گردهمایی شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی چالوس که در مسجد روستای اُجاکله برگزار شد اظهار داشت: از 33 روستای بخش مرکزی چالوس 29 روستا دارای دهیاری مصوب هسنتد و برای 95 درصد از آنان نیز حکم ابلاغ سرپرستی زده شد.

وی تصریح کرد: بیشتر روستاهای بخش مرکزی چالوس دارای طرح هادی هستند و در هفت روستا این طرح اجرا شد و حدود دو الی سه روستا به دلیل کمبود بودجه طرح هادی نیمه تمام دارند.

ردایی با بیان این‌که چالوس پیشانی غرب مازندران است افزود: بخش مرکزی شهرستان چالوس 30 هزار نفر جمعیت ساکن و بومی دارد اما در فصول تعطیل سال تعداد جمعیت به دو برابر می‌رسد.

بخشدار مرکزی چالوس به مشورت و تعامل شوراها و دهیاران با مردم  تأکید کرد و گفت: در هر منطقه‌ای خود مردم متولی اصلی امور است و مردم با شور و مشورت با یکدیگر در تعیین سرنوشت خود نقش اساسی دارند.

این مسئول اذعان داشت: شوراها حاصل خرد و تفکر جمعی است و این مجموعه باید تکریم و احترام خود و دیگران را به درستی ادا کنند.

وی با اعلام این‌که تعداد 170 تعاونی در شهر چالوس و بخش مرکزی داریم بیان داشت: تعداد تعاونی‌های فعال و غیر فعال در شهرستان چالوس در مجموع 290 واحد است.

ردایی از بهره‌برداری شش واحد خانه عالم در چالوس خبر داد و گفت: در بخش مرکزی شش واحد خانه عالم در حال بهره‌برداری و تعداد سه واحد خانه عالم در حال ساخت وجود دارد.

بخشدار مرکزی چالوس با اشاره به وجود 13 داروخانه در چالوس گفت: از این تعداد سه واحد داروخانه در بخش مرکزی، چهار کتابخانه، 25 خانه بهداشت، سه مرکز بهداشتی درمانی، هشت واحد تولیدی غیر تعاونی و پنج واحد مرغداری همگی در بخش مرکزی چالوس در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/2296/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول