اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس:

امکانات روستاییان را به زندگی در روستاها دلگرم می‌کند

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس گفت: ساکنان مناطق روستایی باید از امکاناتی مانند گاز و آب برخوردار باشند تا به زندگی در روستا دلگرم شوند.

امکانات روستاییان را به زندگی در روستاها دلگرم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، غلامحسین شیری ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: توجه به روستاییان و عشایر، حمایت از بخش تولید بوده و نیاز است برای حمایت از آنان در راستای توسعه پایدار اعتبارات پیش‌بینی شده در بودجه سال آتی مورد بازبینی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه نباید روستاها و عشایر که منبع اصلی تولید در کشور هستند، فراموش شوند، گفت: در این صورت میزان تولید در کشور کاهش می‌یابد.

شیری افزود: ساکنان مناطق روستایی باید از امکاناتی مانند گاز و آب برخوردار بوده و مشکلات کشاورزی آنان نیز رفع شود تا به زندگی در روستا دلگرم شوند.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: در روزهای آتی بودجه سال 93 به صورت کلیات بررسی و سپس به صورت جزیی در کمیسیون‌های تخصصی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/60001/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول