اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر خبر داد

پاکسازی تمام محورهای نوشهر از زباله‌ها

فرماندار نوشهر گفت: به مناسبت روز هوای پاک در اقدامی هماهنگ و واحد تمامی محورهای نوشهر به‌طور کامل از زباله‌ها و نخاله های ساختمانی پاکسازی می‌شود.

پاکسازی تمام محورهای نوشهر از زباله‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی قمی امشب در جلسه کارگروه پسماند شهرستان نوشهر که با حضور روسای ادارات شهرستان و مسئولان بخش کجور و بخش مرکزی نوشهر در محل فرمانداری نوشهر برگزار شد بر لزوم توجه بیشتر به دفع مناسب و بهداشتی فاضلاب‌ها و پسماندهای شهری تأکید کرد و اظهار داشت: جمع‌آوری و دفع اصولی، بهداشتی و صحیح زباله‌ها، پسماندها و فاضلاب‌ها در ارتقای بیش از پیش سلامت و بهداشت جامعه بسیار مؤثر است.

 قمی افزود: فضای عمومی شهرستان نوشهر از نظر شرایط جمع‌آوری زباله و دفع بهداشتی و صحیح در شرایط مطلوبی قرار دارد که البته با توجه به شرایط گردشگری بودن نوشهر لازم است همواره بیشتر به این موضوع توجه شود.

وی درباره اهمیت تفکیک زباله‌ها اظهار داشت: تفکیک زباله‌ها باید از مبدا انجام شود و هر چقدر در این باره تلاش شود مطمئنا برای شهرستان نوشهر مفید و سودمند است.

فرماندار نوشهر تصریح کرد: به مناسبت روز هوای پاک در اقدامی هماهنگ و واحد تمامی محورهای نوشهر به‌طور کامل از زباله‌ها و نخاله های ساختمانی پاکسازی می‌شود.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان نوشهر نیز گفت: محور شرقی نوشهر از نظر پاکیزگی از زباله‌ها شرایط خوبی دارد و شهرداری نوشهر در این باره به خوبی ورود پیدا کرد اما در برخی نقاط همچون از منطقه «اَناروَر» تا «سیاهرود» نیاز به توجه بیشتری دارد تا وضعیت مطلوبی در آن مسیر نیز به وجود بیاید.

علی اصغر عمویی افزود: در بازدیدی که از محور اصلی کجور و از ابتدای منطقه «دوآب» در ورودی کجور تا روستای «کٌدیر» انجام شد شرایط این محور بسیار مطلوب بود که تلاش‌ها و زحمات بخشداری و سایر کسانی که در پاکسازی و پاک نگه‌داشتن این محور زحمت می‌کشد قابل تحسین است.

انتهای خبر/86019/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول