اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق اداره میراث فرهنگی شوشتر:

شوشتر در بخش میراث فرهنگی نیازمند اعتبار است

رئیس سابق اداره میراث فرهنگی شوشتر گفت: این شهرستان دارای وضعیت خاصی بوده و در بخش میراث فرهنگی نیازمند توجه ویژه در بخش اعتبارات است.

شوشتر در بخش میراث فرهنگی نیازمند اعتبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، سیدحسین موسوی نسب عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و سابق اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شوشتر اظهار کرد: میراث فرهنگی عرصه تخصصی و حرفه‌ای است و نباید در این عرصه به صورت غیرتخصصی و احساسی برخورد کرد.

وی افزود: در بخش میراث فرهنگی شهرستان شوشتر اتفاقات زیادی در سال‌های گذشته رخ داده است که از این نظر می‌توان به ثبت ملموس و غیرملموس آثار تاریخی در این شهرستان اشاره کرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در عرصه مرمت آثار تاریخی شهرستان شوشتر گفت: در شوشتر تلاش زیادی برای مرمت آثار تاریخی انجام شده است و در این راستا مرمت ساباط‌های شهرستان شوشتر با سرعت مناسبی انجام شده که در این مدت مشهود است.

موسوی‌نسب با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر توانمندی‌های زیادی برای فعالیت دارد، خاطر نشان کرد: میراث فرهنگی شهرستان شوشتر توانمندی زیادی در راستای میراث فرهنگی دارد و به این دلیل در سال‌های گذشته اعتبارات زیادی در این راستا درخواست شد ولی به دلیل برخی اختلاف‌ نظرها در استان اعتبارات میراث فرهنگی در شهرستان‌ها حذف می‌شد و عملا نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم.

وی تاکید کرد: شهرستان شوشتر دارای وضعیت خاصی است و در بخش میراث فرهنگی نیازمند توجه ویژه در بخش اعتبارات است و امید است در دوره مدیریت جدید در این راستا گام‌هایی برداشته شود.

انتهای پیام/72006/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول