اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سراب در مجلس خبرداد

کج‌رفتاری‌های سیاسی غرب منجر به شکست مذاکرات خواهد شد

نماینده مردم سراب در مجلس گفت: روند کندی که آقای ظریف در مذاکرات به آن اشاره کرد ناشی از کج‌رفتاری‌های سیاسی غرب است و ممکن است چنین رفتاری در آینده منجر به شکست مذاکرات شود.

کج‌رفتاری‌های سیاسی غرب منجر به شکست مذاکرات خواهد شد

مهناز بهمنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: برخی هدف از این طرح را اقدام تلافی‌جویانه در قبال کنگره آمریکا دانسته‌اند این در حالی است تا در صورت به توافق نرسیدن مذاکرات ژنو باید اقدامات اساسی در خصوص عزم همه‌جانبه برای توانمندی ایران اسلامی و دفاع از صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای ایران چاره‌ای اندیشیده شود.

وی افزود: روند کندی که آقای ظریف به آن اشاره کردند ناشی از کج‌رفتاری‌های سیاسی است و ممکن است اعمال تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران در آینده منجر به شکست مذاکرات شود.

نماینده سراب در مجلس در خصوص اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران گفت: گروهی از سناتورهای آمریکایی در حال نزدیک شدن به اجماع برای تصویب دور جدیدی از تحریم‌ها علیه ایران هستند و مشاوران سنای آمریکا اعلام کرده در صورتی‌که به توافق نهایی برسند اوایل هفته آینده این تحریم‌ها را اعلام خواهند کرد.

بهمنی اضافه کرد: اعضای کنگره آمریکا تحت فشار سازمان یافته لابی‌‌های صهیونیستی برای تشدید تحریم‌های جدید علیه ایران هستند و این در حالی است که احتمال توافق با ایران در جریان مذاکرات ژنو 3 بسیار بالاست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منابع صهیونیستی در روزهای اخیر تلاش کرده‌اند تا با ارائه اطلاعات مختلف نسبت به مؤثر بودن تحریم‌ها و ضرورت تشدید آن اعضای کنگره آمریکا را متقاعد سازند، افزود: نکته‌ای که وزیر امور خارجه کشورمان نیز به آن اشاره کرد قابل تأمل است و آن اینکه جمهوری اسلامی ایران به توافقات صورت گرفته اولیه متعهد است و این انتظار را داریم تا طرف مقابل هم به تعهدات بین‌المللی خود عمل کند.

وی، اقدامات اخیر کنگره آمریکا همچنین وزارت خزانه‌داری آمریکا در خصوص متوقف کردن برخی تراکنش‌های مالی اشخاص ایرانی را در روند مذاکرات منفی ارزیابی کرد و ادامه داد: روند کندی که آقای ظریف به آن اشاره کردند نیز ناشی از همین کج‌رفتاری‌های سیاسی است و ممکن است چنین رفتاری در آینده منجر به شکست مذاکرات شود.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول