اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان خبر داد

تخصیص بیش از 4 میلیارد ریال به پروژه‌های برق کبودراهنگ

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از تخصیص 4 میلیارد و 550 میلیون ریال اعتبار در راستای اجرای پروژه‌های برق شهرستان کبودراهنگ خبر داد.

تخصیص بیش از 4 میلیارد ریال به پروژه‌های برق کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پیش از ظهر امروز مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به همراه معاونان و مدیران ستادی شرکت توزیع نیروی برق از پروژ‌ه‌های برق شهرستان کبودراهنگ بازدید کرد.

در این بازدید با سرکشی از پروژه‌های برق شهرستان کبودراهنگ مشکلات این شهرستان نیز در زمینه برق‌رسانی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: چهار میلیارد و 550 میلیون ریال اعتبار در راستای اجرای پروژه‌های برق شهرستان اسدآباد اختصاص یافت.

حاجی‌رضا تیموری با اشاره به اعتبار تخصیص یافته گفت: از این میزان 120 میلیون تومان برای توسعه شبکه‌های جدید روستایی شهرستان کبودراهنگ است.

وی افزود: 80 میلیون تومان نیز در راستای رفع ضعف ولتاژ شبکه‌های موجود روستایی شهرستان کبودراهنگ اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اهمیت تامین روشنایی معابر گفت: برای توسعه روشنایی معابر روستایی شهرستان کبودراهنگ نیز 65 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات می‌توان به تخصیص 60 میلیون تومان در راستای مساعدت با مشترکان شهرستان کبودراهنگ برای تعویض کنتورهای معیوب اشاره کرد.

تیموری با اشاره به اختصاص 50 میلیون تومان در راستای تامین روشنایی یادآور شد: این میزان در راستای تامین روشنایی معابر گلزار شهدا و بلوار ورودی بخش گل‌تپه اختصاص یافت و مقرر شد شهرداری نیز در این راستا شرکت توزیع نیروی برق را یاری کند.

وی تصریح کرد: 80 میلیون تومان نیز برای جایگزین کردن کابل خودنگهدار با شبکه‌های سیمی هوایی در شهرستان کبودراهنگ در نظر گرفته شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: بررسی‌های لازم برای احداث 9 کیلومتر رینگ خط 20 کیلوولت مسجد‌الدین و سرخ‌آباد در راستای رفع ضعف ولتاژ بخشی از منطقه شیرین‌سو در دستور کار قرار دارد.

وی بر برآورد نیازسنجی تجهیزات حفاظتی مورد نیاز برای جلوگیری از خاموشی‌های طولانی خطوط 20 کیلوولت منطقه تاکید کرد.

در پایان نیز مسلم غلامی فرماندار کبودراهنگ با حضور در شرکت توزیع نیروی برق کبودراهنگ از حضور مدیرعامل شرکت برق استان در راستای بررسی مشکلات برق این شهرستان و زحمات کارکنان این شرکت قدردانی و تشکر کردند.

انتهای پیام/89006/م40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول