اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق بوشهر خبر داد

تجلیل از مشترکان خوش حساب برق در بوشهر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: به منظور توسعه دولت الکترونیک و تشویق مشترکان جهت استفاده از شیوه‌های نوین پرداخت غیر حضوری الکترونیکی، مشترکان خوش حساب تجلیل می‌شوند.

تجلیل از مشترکان خوش حساب برق در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سید رضا رضوی صبح امروز در مراسم تجلیل از مشترکان خوش حساب شرکت برق بوشهر گفت: با پیگیری‌ها و بررسی‌های به عمل آمده و به قید قرعه بین تمام مصرف‌کنندگان بهینه برق و مشترکین خوش حساب پرداخت غیر حضوری الکترونیکی، ایرج حاجیانی از شهرستان دشتی برنده جایزه این شرکت شد و مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: تجلیل از مصرف‌کنندگان بهینه و مشترکان خوش حساب پرداخت الکترونیکی در دستور کار این شرکت قرار گرفته که با بررسی‌های انجام شده از سوی روابط عمومی شرکت به قید قرعه برای ترغیب سایر مصرف‌کنندگان هدایایی اهدا خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق بوشهر در ادامه اظهار داشت: برق نعمت بزرگ، الهی و انرژی پاک است و سرمایه‌ای ملی محسوب می‌شود و لازم است شهروندان به بهترین نحو از آن استفاده کنند تا این سرمایه برای آیندگان نیز حفظ شود.

رضوی ادامه داد: باید تلاش و کوشش شود تا این انرژی پایدار مانده و مشترکین برای همکاری در حفظ این سرمایه شایسته است زمان پیک بار از استفاده وسایل برقی غیرضروری و پر مصرف اجتناب ورزند. مصرف بهینه برق تنها مختص فصل تابستان نیست بلکه باید در همه فصول رعایت شود.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول