اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره برق کجور خبر داد

طراحی خطوط جدید شبکه برق تا تابستان 93 در کجور

رئیس اداره برق کجور از طراحی خطوط جدید شبکه برق تا تابستان 93 در کجور خبر داد.

طراحی خطوط جدید شبکه برق تا تابستان 93 در کجور

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، حسین رضوانی امشب در همایش تعامل بین نیروهای انتظامی، سپاه پاسداران، فرماندهان حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت بسیج، دهیاران و شوراهای سراسر بخش کجور با اشاره به کاهش سرقت از سیم برق در کجور  اظهار داشت: باید این مقدار کم سرقت نیز از بین برود.

 وی با اشاره به اینکه سرقت سیم برق آسیب جدی به شبکه برق وارد می‌کند، گفت: شوراها و دهیاران باید در راستای از بین رفت سرقت از سیم‌های برق در روستاهای کجور هرگونه ورود و خروج در حوزه استحفاظی را کنترل کنند.

 رئیس اداره برق کجور در ادامه از تخصیص اعتبارات به برق کجور خبر داد و بیان داشت: با پیگیری‌ها و مکاتباتی که انجام شد رقم قابل توجهی از اعتبارات برای شبکه برق سراسر کجور اختصاص یافت که در شرف ابلاغ طرح‌ها به پیمانکار هستیم.

 وی اظهار داشت: تکنولوژی پیشرفت بسیار زیادی کرد که برق حداقل خواسته مردم کجور است.

 رضوانی تاکید کرد: اکنون لازم است تا شوراها برای دریافت این اعتبارات مربوط به حوزه شبکه برق روستایی خود همکاری کنند تا اعتبارات معوق نشود.

 وی تصریح کرد: در چندین نقطه از مناطق روستایی کجور نقاط ضعف شبکه برق که حداقل مربوط به 10 سال گذشته است شناسایی شد که تا قبل از پایان سال کاملا برطرف می‌شود.

 رئیس اداره برق کجور گفت: طراحی خطوط جدید شبکه برق کجور نیز تا تابستان سال آینده انجام می‌شود.

 وی در ادامه همچنین با اشاره به سرقت یک میلیارد ریالی از سیم برق در کجور گفت: سرقت از سیم‌های برق در کجور به نسبت سال گذشته کاهش یافت اما همچنان جزو دغدغه‌های ما است.

 رضوانی با اشاره به اینکه مبالغ مورد نظر برای ترمیم و بازسازی شبکه سیم‌های مسروقه برق از اعتبارات برق روستاها کم می‌شود، خاطر نشان کرد: شوراها و دهیاران در راستای کاهش و حذف سرقت از سیم‌های برق در منطقه کجور همکاری‌های لازم را داشته باشند.

 انتهای پیام‌/‌86019/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول