اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 8 ماه گذشته سال جاری

نیروگاه‌های خوزستان 21 هزار گیگاوات ساعت برق تولید کردند

معاون برنامه‌‌ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: تولید برق کل خوزستان در هشت ماهه سال جاری برابر با 21 هزار و 21 گیگاوات ساعت بوده است.

نیروگاه‌های خوزستان 21 هزار گیگاوات ساعت برق تولید کردند

عبدالرسول زرگر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: تولید برق کل خوزستان در هشت ماهه سال جاری برابر 21 هزار و 21 گیگاوات ساعت بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: سهم نیروگاه‌های برق آبی از ابتدای سال تا پایان آبان ماه برابر 44 درصد و نیروگاه‌های حرارتی 56 درصد کل انرژی تولیدی بوده که نیروگاه‌های حرارتی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 11 درصد کاهش تولید داشته‌اند.

معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای خوزستان ادامه داد: نیروگاه‌های حرارتی و گازی استان شامل رامین، زرگان، آبادان، خرمشهر و فجر هستند که در هشت ماهه امسال 11 هزار و 783 گیگاوات ساعت تولید داشته‌اند.

وی در این خصوص اضافه کرد: از این میزان 57 درصد توسط بخش دولتی (نیروگاه رامین) و 43 درصد توسط نیروگاه‌های بخش خصوصی تولید و به شبکه تحویل شده است.

زرگر عنوان کرد: نیروگاه‌های حرارتی و گازی استان در این دوره به طور متوسط در هر روز بیش از 47 گیگاوات ساعت برق تولید و به شبکه تحویل داده‌اند.

انتهای پیام/72011/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول