اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان:

246 ‌زنجانی جان خود را در تصادفات رانندگی از دست داده‌اند

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان آمار تلفات ناشی از تصادفات رانندگی را در سطح استان زنجان از آغاز سال‌جاری تاکنون 246 نفر اعلام کرد.

246 ‌زنجانی جان خود را در تصادفات رانندگی از دست داده‌اند

مهرداد ستاره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به افزایش بیش از پنج درصدی تلفات حوادث رانندگی در سطح استان اظهار داشت: این افزایش در سنین زیر 10 سال با 30 نفر قابل توجه است که نسبت به سال گذشته در همین مدت افزایش 19 نفری داشته است.

وی اضافه کرد: از آغاز سال‌جاری تاکنون 246 نفر جان خود را در حوادث ناشی از تصادفات رانندگی در استان زنجان از دست داده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان از افزایش 30 نفری زنان در حوادث رانندگی طی سال‌جاری خبر داد و تصریح کرد: این آمار در سال گذشته 47 نفر بوده است.

این مسئول تعداد تلفات مردان استان زنجان را در حوادث رانندگی سال‌جاری 169 نفر اعلام کرد و گفت: مقایسه این آمار با مدت زمان مشابه سال گذشته بیانگر کاهش 9 درصدی این نوع تلفات است.

ستاره تعداد تلفات درون شهری حوادث رانندگی را از آغاز سال‌جاری تاکنون 48 نفر عنوان و خاطرنشان کرد: طی این مدت 182 نفر هم در حوادث رانندگی برون شهری جان خود را از دست داده‌اند.

وی از کاهش تلفات حوادث رانندگی طی سال‌جاری در جاده‌های خاکی استان زنجان خبر داد و ادامه داد: این آمار از 23 نفر سال گذشته به 16 نفر رسیده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان تعداد تلفات حوادث رانندگی در محل حادثه را از آغاز سال‌جاری تاکنون 107 مورد اعلام و اضافه کرد: 20 نفر از حادثه‌دیدگان هم در حین انتقال به مراکز درمانی جان خود را از دست داده‌اند.

این مسئول به افزایش 15 درصدی تلفات حوادث رانندگی در بیمارستان‌ها اشاره کرد و گفت: تعداد این نوع تلفات از 103 نفر سال گذشته به 119 نفر در سال‌جاری رسیده است.

انتهای پیام/73004/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول