اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری ویژه آمل:

به ‌روزرسانی ثبت وقایع حیاتی ضروری است

سرپرست فرمانداری ویژه آمل گفت: به ‌روزرسانی ثبت وقایع حیاتی ضروری است.

به ‌روزرسانی ثبت وقایع حیاتی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید جعفر رسولی صبح امروز در شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی آمل که در اداره ثبت احوال آمل برگزار شد با اشاره به اینکه این شورای هماهنگی هر ساله از سوی مسئولان استانی و شهرستانی مقام نخست را کسب می‌کند، اظهار داشت: این جایگاه در سایه همکاری‌های میان بخشی رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه نمایندگی ثبت احوال در بیمارستان‌ها و بخشداری‌های آمل فعال است، تصریح کرد: این امر برای به‌روزرسانی ثبت وقایع حیاتی شهرستان صورت می‌گیرد.

این مسئول با تاکید بر اینکه قرار بود با همکاری‌ همه نهادها ثبت وقایع حیاتی به‌روز شود، اظهار داشت: این امر از اهداف و اولویت‌های نخست خدمات‌رسانی آسان به مردم است.

رسولی با اشاره به اینکه باید حلقه‌هایی که برای به‌روزرسانی ثبت وقایع حیاتی نیاز است به خوبی کنار هم قرار داده شود، گفت: بیمارستان‌های شهرستان هر روزه آمار می‌دهند اما برخی دهیاران به صورت هفتگی نیز گزارش وقایع حیاتی را ارائه نمی‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه گزارش وقایع حیاتی از وظایف دهیاران است، اذعان کرد: همه دهیاری‌ها به امکانات مجهز هستند و اگر به وظیفه خود عمل نکنند برخورد می‌شود.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل با بیان اینکه مسئولان استانی در دیدارهای قبلی قول داده بودند در صورتی که زمینی مناسب در بخش‌های این شهرستان ارائه شود، نمایندگی ثبت احوال دایر می‌کنند، گفت: این آمادگی‌ در بخشداری‌های شهرستان برای دایر کردن نمایندگی دائم وجود دارد.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول