اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر بوشهر:

راضی به ضایع شدن حقوق کارکنان شهرداری نیستیم

رئیس شورای شهر بوشهر گفت: شورا راضی به ضایع شدن حتی یک ریال از حقوق کارکنان پرتلاش شهرداری نیست.

راضی به ضایع شدن حقوق کارکنان شهرداری نیستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالخالق برزگرزاده صبح امروز در جلسه شورای شهر بوشهر ضمن عرض تبریک به مناسبت تولد حضرت عیسی مسیح (ع) در مورد ضرورت توجه به وضعیت پرداخت حقوق کارکنان شهرداری اظهار داشت: با توجه به اینکه نیروی انسانی مهم‌ترین سرمایه هر نهاد و سازمان است اگر ما توجه ویژه به سرمایه‌های انسانی داشته باشیم می‌توانیم کارایی نیروها را افزایش دهیم و سازمان را در رسیدن به اهداف تعریف شده‌اش به نحو بسیار مطلوبی یاری کنیم.

رئیس شورای شهر بوشهر ادامه داد: نیروهای شهرداری تلاش‌های زیادی برای خدمت‌رسانی به شهروندان انجام می‌دهند و در بین این نیروها عده‌ای هستند که بیشتر از توان‌شان برای کارها انرژی می‌گذارند و زمان زیادی از وقت متعلق به خانواده‌هایشان را صرف خدمت به شهروندان می‌کنند بنابراین لزوم توجه بیشتر به چنین کارکنانی ضروری است.

وی در رابطه با توجه ویژه به وضعیت کارکنان شهرداری افزود: اعضای شورا با هر نمونه در نظر گرفتن مزایا و پرداخت پاداش به کارکنان پرتلاش شهرداری که براساس قانون و ضابطه باشد هیچ‌گونه مخالفتی ندارد.

برزگرزاده ادامه داد: تعدادی از کارکنان شرکتی شهرداری درباره تعویق در پرداخت اضافه‌کاری‌هایشان انتقاداتی را مطرح کرده‌اند و شاید چنین موضوعی را به شورا مرتبط بدانند ولی شورا در همین جا اعلام می‌کند که حاضر به ضایع شدن حتی یک ریال از حقوق کارکنان زحمتکش شهرداری نیست بلکه شورا معتقد است که ضمن پرداخت تمامی حقوق کارکنان باید با دید ویژه به خواسته‌های به‌حق آنها توجه شود.

رئیس شورای شهر در ادامه تأکید کرد: به طور کلی در مورد پرداخت حقوق و مزایا، شورا بر این عقیده است که همه پرداختی‌ها باید با ضابطه و قانونمند باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه به پایان سال نیز نزدیک می‌شویم لازم است که ضمن پرداخت هرچه زودتر حقوق معوقه کارکنان شرکتی با در نظر گرفتن خدمات انگیزشی موجبات دلگرمی آنها را فراهم کنیم و رضایت هرچه بیشتر آنها را جلب کنیم که در این راستا شورا آمادگی هرگونه همکاری را با مجموعه ی شهرداری دارد.

وی پیرامون نیروهای پیمانکاری نیز اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرداری در وضعیت کنونی اعتبارات لازم برای پرداخت مطالبات نیروهای پیمانی را ندارد امید است با درایت همکاران در مجموعه شهرداری زمینه پرداخت مطالبات نیروهای پیمانی نیز فراهم شود.

برزگرزاده در پایان در مورد پرداختی مطالبات روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌ها خطاب به قائم مقام شهردار اظهار داشت: با توجه به اینکه قسمتی از مطالبات روزنامه‌ها و هفته‌نامه پرداخت شده است انتظار می‌رود که مابقی مطالبات آنها نیز که مبلغ زیادی نیز است در اسرع وقت به آنها پرداخت شود.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول