به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ایمان چارکی صبح امروز در نشست شورای شهر بوشهر در پاسخ به اظهارات گورکی عضو شورای شهر بوشهر پیرامون بیلبوردهای تبلیغاتی حاوی پیامهای شهروندی اظهار داشت: شهرداری 7 بیلبورد داشته که همه آنها در اختیار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بود و همه آنها نیز واگذار شده است.
قائم مقام شهردار بوشهر با بیان اینکه شهرداری فعلا بیلبوردی در اختیار ندارد، ادامه داد: شهرداری هفت سازمان دارد که باید حداقل هر کدام یک بیلبورد داشته باشند.
وی ادامه داد: ما در کمیسیون فرهنگی نیز مطرح کردیم که باید طرح واگذاری بیلبوردها را لغو کنیم تا از این طریق بتوانیم بهطور فراگیرتری پیامهای شهروندی را به شهروندان منتقل کنیم.
چارکی در جواب انتقاد گورکی از عدم تقدیر از رانندگان در 26 آذر (روز حمل و نقل) نیز یادآور شد: شهرداری قبل از این مناسبت از رانندگان تقدیر به عمل آورده است.
پیامهای شهروندی نقش عمدهای در فرهنگسازی بین شهروندان ایفا میکند
عضو شورای شهر بوشهر نیز گفت: اطلاعرسانی پیامهای شهروندی میتواند نقش عمدهای در فرهنگسازی در بین شهروندان ایفا کند.
اصغر گورکی اظهار داشت: به منظور جلوگیری از اعتبارات باید هرگونه هزینه که میشود دارای برنامه باشد تا به این نحو بتوانیم از منابع موجود حداکثر بهرهوری را داشته باشیم.
عضو شورای شهر بوشهر در ادامه به انتقاد از برداشتن سریع پیامهای شهروندی از بیلبورهای تبلیغاتی پرداخت و اظهار داشت: پیامهای شهروندی که به روی بیلبوردها در سطح شهر نصب شده بود با وجود استقبال گسترده شهروندان از آن متاسفانه در کمتر از چهار روز در سطح شهر جمعآوری شدند.
وی افزود: با توجه به اینکه بیلبوردهای حاوی پیام شهروندی میتواند تاثیر بسزایی برای فرهنگسازی در بین شهروندان ایفا کند، باید بیش از اینها به امر تبلیغات پیام شهروندی پرداخته شود.
گورکی در ادامه با تشکر از مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری گفت: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی از طریق صدا و سیما اقدام به اطلاعرسانی پیرامون پیامهای مربوط به سازمان خود داشتند که جا دارد این اقدام ارزشمند همچنان ادامه یابد.
گورکی در پایان اظهاراتش انتقادی از سازمان تاکسیرانی داشت و گفت: با توجه به 26 آذر روز حمل و نقل جا داشت سازمان تاکسیرانی از رانندگان تاکسی تقدیر و موجبات دلگرمی آنها را فراهم کند.
انتهای پیام/66006/ب30/ف4004