اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

دشمن به دنبال جدا کردن بدنه جامعه از ولایت است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: دشمن به دنبال جدا کردن بدنه جامعه از ولایت است.

دشمن به دنبال جدا کردن بدنه جامعه از ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام عبدالصاحب حسینی سه‌شنبه شب در جمع عزاداران هیئت عاشورائیان کاشان در بیت الزهرا این شهرستان اظهار داشت: تاریخ همیشه در حال تکرار شدن است، اما در این تکرار تاریخ افراد تغییر می‌کنند.

وی عنوان کرد: در تکرار تاریخ و در برهه‌ای از زمان، وضعیتی را به وجود آوردند که جامعه ارزشی نبوی جایش را به جامعه ضد ارزشی اموی داد. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به اینکه در تکرار تاریخ افراد خوب کنار زده می‌شوند و افرادی که جای آنان را می‌گیرند شایستگی ندارند افزود: نداشتن قدرت تحلیل باعث می‌شود تا برخی افراد زیر بار ظلم رفته و از مسیر اصلی منحرف شوند.

حسینی خاطرنشان کرد: امروز علیرغم فعالیت‌های مراکز فرهنگی، رسانه‌ها و روزنامه‌ها باز هم افرادی هستند که قدرت تحلیل ندارند و نتیجه آن انحراف از مسیر ولایت است.

وی ادامه داد: امروز دشمن  با شناختی که از ولایت و مقام معظم رهبری دارد در حال برنامه‌ریزی است تا بتواند بین مردم و ولایت شکاف ایجاد کند.

به گفته این مسئول، نداشتن قدرت تحلیل باعث می‌شود برخی افراد به اصطلاح روشنفکر داشتن دانش انرژی هسته‌ای و فناوری هسته‌ای صلح‌آمیز را لازم و ضروری ندانند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی با تأکید بر روشنگری و تحلیل مسائل بیان داشت: از مجالس اهل بیت(ع)  باید برای تحلیل مسائل استفاده کرد تا با روشنگری و تحلیل مسائل از تکرار حادثه کربلا جلوگیری کرد.

حسینی یادآور شد: ولایت‌زدایی، دین‌ستیزی، عدالت‌ستیزی و تقدس‌زدایی چهار عامل اصلی از سوی امویان بود که منجر به رقم خوردن حادثه کربلا شد.

حسینی در ادامه خواندن دعای جامعه کبیره را باعث امام‌شناسی بهتر و بیشتر دانست و گفت: وقتی امام‌شناسی در جامعه کم‌رنگ باشد باعث می‌شود تا برخی از مداحان حتی برای شخصیتی که مداحی می‌کنند شبهه داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به اینکه بر خلاف نظریه برخی افراد، دشمن نه تنها نادان نیست بلکه به اندازه‌ای دانا است که امام را بهتر از ما می‌شناسد ابراز داشت: دشمن قدرت ولایت و رهبری را می‌شناسد و بر همین اساس برنامه‌ریزی می‌کند و با ایجاد جوسازی، تهمت و استفاده از فیلم‌های ماهواره‌ای به دنبال جدا کردن بدنه جامعه از ولایت است.

وی متذکر شد: دشمن به این باور رسیده که تا زمانی که ولایت فقیه باشد نمی‌تواند به اهداف خود برسد بر همین اساس با استفاده از عرفان‌های کاذب و فرهنگ مبتذل تلاش می‌کند تا جامعه را نسبت به ولایت بی‌تفاوت کند.

انتهای پیام/2406/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول