اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوازدهم لیگ یک فوتبال کشور رقم خورد

تساوی آلومینیوم در بندرعباس

برخلاف هفته‌های گذشته در هفته دوازدهم از مسابقات فوتبال لیگ آزادگان، عملکرد نمایندگان هرمزگان تنها در مجموع یک امتیاز را برای آنها در بر داشت.

تساوی آلومینیوم در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، از سری مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در این هفته نمایندگان هرمزگان به مصاف رقبای خود رفتند.

در نخستین بازی از این مسابقات که راس ساعت 14 در ورزشگاه تختی مشهد با قضاوت حسین زیاری و با کمک رضا عبدوس و هادی طوسی برگزار شد، در پایان 90 دقیقه تیم سیاه جامگان مشهد میهمان خود شهرداری بندرعباس را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

در دیگر بازی این رقابت‌ها دیگر نماینده هرمزگان راس ساعت 14:15 دقیقه در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس، آلومینیوم هرمزگان به مصاف ابومسلم خراسان رفت که در این دیدار آلومینیوم هرمزگان با توجه به این که از امتیاز میزبانی بهره می‌برد نتوانست حریف خود را شکست دهد، نتیجه این دیدار صفر بر صفر خاتمه یافت و دو تیم امتیازها را بین خود تقسیم کردند.

قضاوت این دیدار به عهده محمد ملکی و با کمک فرهاد مروجی و فرید امیدوار بود.در دیگر بازی هفته دوازدهم در ساعت 14:15 در ورزشگاه آزادی کرمانشاه البدر کنگ نماینده دیگر هرمزگان میهمان راهیان نور کرمانشاه بود، راهیان نور توانست البدر کنگ را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

رسول رهبرفام با کمک ایوب غلام‌زاده و حمید سیفی آذر قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

شهرداری بندرعباس با 9 بازی در گروه الف با 11 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد و البدر کنگ با 16 امتیاز و آلومینیوم هرمزگان با 14 امتیاز در رده چهارم و پنجم جدول قرار دارند.

===============

گزارش از: عبدالرحیم رضوانی

===============

انتهای پیام/88001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول