اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته ششم لیگ ممتاز هرمزگان

کسب نخستین امتیاز آرش میناب در روز صدرنشینی لمزان

هفته ششم لیگ فوتبال ممتاز هرمزگان در حالی به پایان رسید که آرش میناب سرانجام موفق شد نخستین امتیاز خود را به دست آورد و لمزان نیز به صدر جدول برسد.

کسب نخستین امتیاز آرش میناب در روز صدرنشینی لمزان

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، ادامه مسابقات هفته ششم لیگ فوتبال ممتاز هرمزگان سه‌شنبه شب برگزار شد که طی این هفته شش بازی در شهرهای مختلف این استان در قالب لیگ مذکور برگزار شد.

در نخستین روز از هفته ششم این رقابت‌ها در حساس‌ترین دیدار هفته سیبه کوخرد میزبان سهیلی جوان قشم مدافع عنوان قهرمانی که در هفته قبل در مقابل دیگر نماینده قشم پیروز شده بود.

سهیلی توانست در این دیدار با روحیه‌ای بالا با گل‌های میلاد قنبری و عبدالعزیز تاخره خارج از خانه با نتیجه دو بر صفر سیبه کوخرد را شکست دهد.

این دیدار با سوت احمد احمدی و با کمک عبدالعزیز چمن‌آرا، حسن کامران و حسینی‌نژاد از پارسیان برگزار گردید، مهندس اسحاق بازیار رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان نیز ناظر و تماشاگر ویژه این دیدار بود.

در دیگر بازی این هفته در بندرعباس که به قضاوت حسین معصومی و با کمک پناهی و رضایی برگزار شد، تیم اروند سورو میزبان گازال جناح بود.

علی‌رغم اینکه تیم اروند مالکیت بیشتر توپ و میدان را در دست داشت نیمه نخست بازی با تساوی یک بر یک با گل‌های صالح رحیمی از اروند و صالح رخ از گازال به پایان رسید.

نیمه دوم با دو تعویض اجباری برای گازال همراه بود. مصدومیت دو بازیکن گازال نوید نیمه‌ای دشوار را برای این تیم داد، اما در نیمه دوم سلیم موسوی بازیکن تعویضی این تیم توانست گل برتری گازال را به ثمر برساند تا گازال اروند را از صدر جدول به پایین بکشد که پس از این بازی گازال با 9 امتیاز در رده هفتم و اروند با 10 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت.

در دیگر بازی این هفته در قشم، امید درگهان که در دو هفته گذشته طعم پیروزی را نچشیده بود این هفته نیز با نتیجه چهار بر سه مغلوب ستاره انقلاب رودان شد، گل‌های این دیدار را اسماعیل تریان، مهران قزل و حسین امیری برای امید درگهان و رضا احمدپور (سه گل) و مهدی حیدری نسب برای ستاره رودان به ثمر رساندند.

این دیدار به قضاوت کوروش شهبانی و با کمک محمد عابدیان و اصغر منصف از میناب برگزار شد.

در دیگر بازی این هفته آرش میناب که تا پایان هفته پنجم هیچ امتیازی را کسب نکرده بود در مقابل ستارگان بستانو با نتیجه یک بر یک توانست نخستین امتیاز خود را کسب کند گل‌های این دیدار قاسم سرخاب برای آرش و اکبر متیدل برای ستاره به ثمر رساندند، قضاوت این دیدار را مهدی ایسینی زاده با کمک مهرداد هاشمی و مجید باسیلی بر عهده داشتند.

در دیگر بازی این هفته لمزان، که هفته قبل با نتیجه دو بر یک ملوان بندر کنگ را شکست داده بود به مصاف کشاورز میناب رفت که هفته قبل در مقابل سیبه متوقف شده بود.

در این دیدار لمزان با نتیجه یک بر صفر توانست کشاورز میناب را مغلوب و موفق شد با بیشترین امتیاز خود را به صدر جدول برساند.

در آخرین بازی این هفته اتحاد رودان با نتیجه دو بر یک میهمان خود جبل بر شهرو را شکست داد، قضاوت این دیدار بر عهده بلال رئیسی با کمک مصطفی بختیاری و محمد رنجبر از میناب بود، تیم اتحاد رودان با شش امتیاز و جبل بر شهرو با پنج امتیاز به ترتیب در مکان هشتم و نهم جدول قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس تا پایان هفته ششم تیم لمزان با 13، سهیلی جوان قشم با 12 و اروند بندرعباس با 10 امتیاز به ترتیب در مکان اول تا سوم جدول قرار دارند و تیم کشاورز میناب با سه امتیاز، ملوان بندرکنگ با دو امتیاز و آرش میناب با یک امتیاز در قعر جدول جای دارند.

جواد جغینی‌پور از تیم سهیلی جوان با هشت گل زده کماکان در صدر جدول گلزنان لیگ ممتاز فوتبال هرمزگان قرار دارد.

انتهای پیام/88001/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول