اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف گیلان خبر داد

کاهش پروژه‌های عمرانی اوقاف گیلان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از کاهش تعداد پروژه‌های عمرانی به دلیل اتمام طرح‌های امسال در این سازمان خبر داد.

کاهش پروژه‌های عمرانی اوقاف گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام ولی عادلی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای 182 پروژه عمرانی اوقاف و امور خیریه گیلان در سال 90 اظهار کرد: سال گذشته تعداد 326 پروژه عمرانی در اوقاف و امور خیریه گیلان اجرایی شد.

وی از کاهش پروژه‌های عمرانی اوقاف و امور خیریه گیلان به دلیل اتمام طرح‌ها در سال جاری خبر داد و افزود: امسال تعداد پروژه‌های عمرانی اوقاف و امور خیریه گیلان به 243 پروژه رسیده است.

عادلی با بیان اینکه تعدادی از پروژه‌های عمرانی اوقاف و امور خیریه گیلان در مدت دو سال گذشته به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: پروژه‌های تعمیری اوقاف و امور خیریه گیلان 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان به پیشرفت فیزیکی 45 درصدی پروژه‌های تکمیلی این سازمان اشاره کرد و گفت: ساخت هتل امامزاده هاشم (ع) از پروژه‌های شاخص اداره‌کل اوقاف و امور خیریه گیلان است.

وی از واگذاری هتل امامزاده هاشم (ع) به بخش خصوصی خبر داد و بیان کرد: مقدمات مزایده هتل مذکور در حال انجام است.

عادلی با اشاره به تکمیل مسجد کنار بقعه امامزاده هاشم (ع)، خاطرنشان کرد: جانمایی ورودی امامزاده مذکور به اتمام رسیده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان به تشکیل بنیاد توسعه این سازمان در استان اشاره کرد و یادآور شد: فعالیت بنیاد توسعه به منظور توسعه، ساخت‌وساز و ایجاد درآمد در موقوفات است.

وی اتمام سفت‌کاری بقعه پیر بوعلی را از جمله اقدام‌های اوقاف و امور خیریه گیلان دانست و اظهار کرد: سفت‌کاری مسجد بقعه پیر بوعلی به اتمام رسیده است.

عادلی با بیان اینکه ظریف‌کاری حسینیه اعظم آقاسید جلال‌الدین اشرف (ع) در حال انجام است، تصریح کرد: حسینیه مذکور 700 متر مربع زیربنا دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از احداث سالن اجتماعات آقاسید جلال‌الدین اشرف (ع) خبر داد و بیان کرد: صحن دوم امامزاده مذکور در حال انجام است و املاک بازار کنار حرم در حال خریداری است.

وی، احداث تربت‌خانه و شبستان امامزاده قاسم (ع) چولاب را از دیگر اقدام‌های اداره‌کل اوقاف و امور خیریه گیلان عنوان کرد.

انتهای پیام/84001/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول