اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سابق فرمانداری شهرستان سلطانیه:

شهر سلطانیه از عدم شناخته شدن رنج می‎برد

سرپرست سابق فرمانداری شهرستان سلطانیه گفت: شهر سلطانیه از عدم شناخته شدن رنج می‎برد و نیاز به شناساندن دارد.

شهر سلطانیه از عدم شناخته شدن رنج می‎برد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد ذوالقدر ظهر امروز در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان سلطانیه اظهار داشت: شهرستان سلطانیه هنوز جای کار زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه گازرسانی در شهرستان سلطانیه به نسبت بهره‎‏مندی جمعیت روستایی در سطح کشور بی‏‌نظیر است، تصریح کرد: 89 درصد از جمعیت روستایی این شهرستان از نعمت گاز بهره‏‌مند هستند.

سرپرست سابق فرمانداری شهرستان سلطانیه با بیان اینکه میانگین بهره‏‌مندی جمعیت روستایی از نعمت گاز در استان زنجان 46 درصد است، اضافه کرد: این رقم در سطح کشور نیز 51 درصد اعلام شده است.

ذوالقدر با بیان اینکه فضای کتابخانه‏‌ای در شهرستان سلطانیه پنج برابر متوسط استانی است، یادآور شد: مدرسه‏‌سازی و جذب خیرین در این شهرستان 24.5 درصد است در حالی که این شاخص در استان فقط 13 درصد اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان سلطانیه در زمینه مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر رتبه برتر را کسب کرده، ادامه داد: وجود نیروگاه‏‌های سیکل ترکیبی از دیگر ظرفیت‏‌های این شهرستان به شمار می‏‌رود.

سرپرست سابق فرمانداری شهرستان سلطانیه با اشاره به آثار تاریخی شهرستان سلطانیه و با تاکید بر اینکه در مجموع 17 اثر ملی در این شهرستان وجود دارد، ابراز داشت: این شهر از عدم شناخته شدن رنج می‏‌برد و باید شناخته شود.

ذوالقدر از ساماندهی سه راهی سلطانیه به عنوان یکی از اقدامات صورت گرفته در دوره خدمت خود اشاره و خاطرنشان کرد: تعریض مسیر سلطانیه به کبودرآهنگ نیز از دیگر اقدامات محسوب می‏‌شود.

وی با بیان اینکه اعتبارات شهرستان سلطانیه را با جدیت کامل پیگیری کرده و موفق به جذب 60 درصد از اعتبارات ویژه استانی نیز شده است، بیان داشت: جشنواره‏‌های مختلفی نیز طی دوره خدمت وی در این شهرستان برگزار شده که این جشنواره‏‌ها نقش زیادی در معرفی سلطانیه داشته است.

سرپرست سابق فرمانداری شهرستان سلطانیه با اشاره به اینکه اجرای طرح محوطه‏‌سازی گنبد تاریخی سلطانیه با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان از دیگر اقدامات به شمار می‏‌رود، اظهار داشت: پس از 47 سال داربست‏‌های گنبد تاریخی و جهانی در دوران فعالیت و خدمت وی باز شده است.

ذوالقدر با اشاره به زیرسازی‎های صورت گرفته برای راه داش‎کسن - ویر اذعان داشت: اقدامات زیادی نیز باید در این شهرستان صورت گیرد.

انتهای پیام/73006/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول