اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال 93 صورت می‏‌گیرد

استقرار ادارات در شهرستان سلطانیه

استاندار زنجان گفت: سعی داریم تا پایان سال 93 ادارات شهرستان سلطانیه استقرار یابد.

استقرار ادارات در شهرستان سلطانیه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمشید انصاری ظهر امروز در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان سلطانیه اظهار داشت: منطقه سلطانیه جزء مناطقی بوده که وی روند توسعه آن را به صورت مستقیم رصد کرده است.

وی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توجه زیادی به مناطق محروم داشته و اقدامات بزرگی نیز در این راستا انجام داده، تصریح کرد: با وجود تفاوت‎هایی در سیاست‎های دولت‎های مختلف پس از انقلاب اسلامی، توجه به مناطق محروم و فراهم کردن رفاه برای این قشر از مهم‏ترین وجوه مشترک این دولت‏ها بوده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه شاخص‏های اساسی در مناطق محروم ارتقا یافته و وضعیت بهداشت مردم در این مناطق بهتر شده، اضافه کرد: شاخص سواد نیز در این مناطق از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است.

این مسئول با اشاره به اینکه دسترسی به خدمات زیربنایی همچون آب، برق، مخابرات و گاز از جمله مباحثی است که مورد توجه دولت‎های مختلف بوده، ادامه داد: امروز در سطح کشور از این نظر از جایگاه بسیار خوبی برخوردار هستیم.

انصاری با اشاره به اینکه بیش از 96 درصد از مردم کشور از نعمت برق برخوردار هستند، یادآور شد: بیش از 98 درصد از مردم نیز از آب سالم و بهداشتی استفاده می‏کنند.

وی با بیان اینکه وجود این نعمت‏ها و خدمات به دلیل اهداف انقلاب اسلامی بوده که توجه به مناطق محروم در نظام مقدس جمهوری اسلامی اهمیت بالایی داشته، ابراز داشت: امروز در جایگاهی قرار داریم که رضایت قابل قبولی در بین مردم وجود دارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه امروز انتظاراتی که مردم از مسئولان دارند زیاده‎خواهی نیست بلکه آنها می‏‌خواهند از رفاه بیشتری برخوردار باشند، ابراز داشت: امروز شهرستان سلطانیه نیز بخشی از راه را طی کرده و باید برای توسعه آن گام برداشت.

این مسئول با اشاره به اینکه رویکرد اصلی در شهرستان سلطانیه استقرار نهادهای شهرستانی است، خاطرنشان کرد: با وجود ادارات، روند توسعه شهرستان با جدیت پیش می‏رود.

انصاری با بیان اینکه سعی داریم حداکثر تا پایان سال 93 همه ادارات در شهرستان سلطانیه مستقر شود، اضافه کرد: سلطانیه به دلیل نزدیکی به مرکز استان و قرار گرفتن در جاده اصلی به تهران از ظرفیت‏های بالایی برخوردار است.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه باید به مقوله گردشگری به صورت واقع‎بینانه نگاه کرد، تصریح کرد: وجود فقط تعدادی آثار تاریخی برای جذب گردشگر کافی نیست و باید زیرسازی‎‏هایی در این راستا صورت گیرد.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه پی‏جویی‎های تاریخی در شهرستان سلطانیه سامان‏دهی می‏شود، اذعان داشت: باید ارزش تاریخی این شهرستان مورد توجه همه قرار گیرد.

انتهای پیام/73006/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول