اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه:

شبکه بهداشت در شهرستان سلطانیه مستقر می‌شود

سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه گفت: شبکه بهداشت شهرستان سلطانیه طی هفته جاری در این شهرستان مستقر می‌شود.

شبکه بهداشت در شهرستان سلطانیه مستقر می‌شود

احمد ذوالقدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر برای شبکه بهداشت شهرستان ماهنشان 40 پست مختلف پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه احتمال اضافه شدن 11 پست دیگر به تعداد پست‌های شبکه بهداشت شهرستان سلطانیه وجود دارد، تصریح کرد: تعداد پست‌ها به 51 پست در شبکه بهداشت می‌رسد.

سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه با بیان اینکه رئیس شبکه بهداشت شهرستان سلطانیه در حال حاضر مشخص شده و طی هفته جاری مستقر خواهند شد، اضافه کرد: درمانگاه این شهرستان قبلا در حد درمانگاه‌های معمولی بوده است.

این مسئول با بیان اینکه تعدادی متخصص اصلی هفته‌ای دو تا سه روز در شهرستان سلطانیه مستقر می‌شوند، ادامه داد: متخصص دندانپزشکی نیز در درمانگاه این شهرستان مستقر شده و به ارائه خدمات به متقاضیان می‌پردازد.

ذوالقدر با اشاره به استقرار نمایندگی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در شهرستان سلطانیه، عنوان کرد: 24 آذر ماه سال‌جاری رئیس این نمایندگی نیز معرفی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از ادارات تخصصی نیز در شهرستان سلطانیه مستقر می‌شود، اذعان داشت: شش اداره نیز در نوبت بوده و با تخلیه دانشگاه مستقر خواهند شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه متذکر شد: ساختمان نیروی انتظامی نیز تحویل داده شده و طی هفته آینده در شهرستان سلطانیه مستقر می‌شود.

انتهای پیام/73006/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول