اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر سلطانیه:

ظرفیت‏‌های زیاد شهرستان سلطانیه باید مورد توجه قرار گیرد

امام جمعه شهر سلطانیه گفت: شهرستان سلطانیه از ظرفیت‏‌های بسیار بالایی برخوردار است که امیدواریم این ظرفیت‏‌ها مورد توجه قرار گیرد.

ظرفیت‏‌های زیاد شهرستان سلطانیه باید مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‏الاسلام محمد نوری ظهر امروز در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان سلطانیه اظهار داشت: خدمت به مردم و خدمت به محرومین باقیات‏الصالحاتی برای مسئولان ایجاد می‏کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر جوی سراسر امید و حمایت از مسئولان در شهرستان سلطانیه ایجاد شده خاطرنشان کرد: سرپرست سابق فرمانداری تلاش شبانه‏روزی داشته و مردم همواره قدردان زحمات وی هستند.

امام جمعه شهر سلطانیه با بیان اینکه دلبستگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت‏آفرین است، اضافه کرد: در این نظام خدمات بسیار بالایی به مردم صورت گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه شهرستان سلطانیه از ظرفیت‏های بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: امیدواریم روزی شاهد تجلی این ظرفیت‏ها باشیم.

نوری با اشاره به اینکه شهر سلطانیه آبروی استان زنجان است و هر توجهی به آن شود سبب توسعه خواهد شد، ادامه داد: امروز زمانی است که همه با وحدت، با همه وجود و تدبیر پشت سر ولایت فقیه حرکت کرده و برای توسعه و پیشرفت گام برمی‏دارند.

وی اذعان داشت: همه می‏دانند که دموکراسی غربی فقط به دنبال منافع خود به قیمت ویرانی کشورهایی چون سوریه و لبنان و ... است.

امام جمعه شهر سلطانیه در پایان از انتصاب به‌جا و شایسته خالقی به عنوان فرماندار این شهرستان قدردانی کرده و به وی تبریک گفت.

انتهای پیام/73006/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول