اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت حماسه نهم دیماه

اعلام برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان به مناسبت حماسه نهم دیماه را تشریح کرد.

اعلام برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جعفر عسگری پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت 9 دی‌ماه با تبیین برنامه‎های این شورا در روز 9 دی‌ماه اظهار کرد: میزگرد سیاسی در صدا و سیمای مرکز اصفهان، گردهمایی بزرگداشت 9 دی‌ماه در گلستان شهدای اصفهان، همایش بصیرت میثاق با ولایت در اداره کل تبلیغات اسلامی استان از جمله برنامه‎های این روز است.

وی افزود: برگزاری مراسم تبیین حماسه عاشورا در دانشگاه اصفهان از جمله برنامه‌های این روز است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان بیان کرد: برگزاری همایش دو‌چرخه‌سواری در روز 9 دی ماه و مسابقه وبلاگ نویسی با موضوع حماسه 9 دی، تجمع متولیان امام‌زادگان و هیئت‎های مذهبی در امامزاده زینبیه اصفهان از دیگر برنامه‌های حماسه 9 دی‌ماه است.

وی اضافه کرد: بصیرت و آگاهی تأثیر زیادی در رفع بلایا و فتنه‎ها دارد زیرا  تمام بلاهایی که بر سر انسان‌ها می‌آید بر اثر بی‌بصیرتی و ناآگاهی است.

عسگری با بیان اینکه انسان‎های خود محور همیشه زمینه فتنه را در جامعه فراهم می‌کنند، ادامه داد: انسان‎هایی که محور حرکت خود را  خداوند متعال قرار می‎دهند در جامعه موثر و سازنده هستند که در صدر آنها می‌توان به قیام امام حسین(ع) اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما از عاشورای حسینی(ع) الگو گرفته است، ابراز داشت: این انقلاب پس از پیروزی با فتنه‌های داخلی و خارجی بسیاری از جمله تهاجم‌های فرهنگی، فتنه ملی‌گراها، منافقان، خلق مسلمان، فتنه روحانیت زدائی، جنگ 8 ساله و فتنه 88 مواجه شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به اهداف دشمنان از راه‌اندازی فتنه 88  افزود: فتنه 88 به قصد براندازی نظام شکل گرفته بود، اما به لطف فرهنگ عاشورای حسینی و با تبعیت مردم و مسئولان از فرامین ولایت فقیه، حماسه 9 دی‌ماه خلق شد.

وی با بیان اینکه مردم با بصیرت اصفهان، همیشه در دفاع از ارزش‌ها و اعتقادات خود پیشتاز هستند، افزود: مردم اصفهان در این زمینه پیشتاز بودند و با حماسه‌آفرینی در روز 8 دی‌ماه، الگویی برای کشور شدند.

عسگری با اشاره به ویژه برنامه 9 دی‌ماه در اصفهان بیان کرد: ستاد بزرگداشت 9 دی‌ماه با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تشکیل شده است و جلسات متعددی با تشکل‌های فرهنگی، نهاد‌های مردمی، نمایندگان دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف برای بزرگ‌داشت این روز در استان با رویکرد تعیین ابعاد فتنه سال 88 و دلایل خلق حماسه 9 د‌ی‌ماه تشکیل شده است.

انتهای پیام/63019/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول