اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تراکتورسازی تبریز:

فشار روانی زیادی از شکست مقابل سپاهان تحمل کردیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بعد از شکست خانگی مقابل سپاهان فشار روانی زیادی را تحمل کردیم.

فشار روانی زیادی از شکست مقابل سپاهان تحمل کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مجید جلالی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تراکتورسازی تبریز با مس کرمان اظهار داشت: سه امتیاز مسابقه اهمیت حیاتی دارد، ما بازی سختی با مس داریم و بعد از باخت مقابل سپاهان فشار روانی زیادی را تحمل کردیم.

وی با ابراز امیدواری از نمایش بازی خوب در دیدار فردا برابر مس کرمان بیان داشت: مس کرمان تنها تیم شرق ایران است که در لیگ برتر حضور دارد و امیدوارم در هفته‌‌های آینده این تیم موفق باشد.

جلالی افزود: ما برای بازی فردا دو مصدوم و دو محروم داریم.

وی در مورد نوسان تراکتورسازی خاطر نشان کرد: ما مسیر خوبی را طی کردیم، اما شرایط آب و هوایی تمرینات تیم ما را تحت تأثیر قرار داد و تیم‌ها هم مقابل ما درگیرانه بازی می‌کردند و چشم به ضد حملات داشتند.

جلالی در مورد ممنوع‌‌المصاحبه کردن بازیکنان تیمش اظهار داشت: در برخی مسابقات برای کنترل حواشی آنها را ممنوع‌المصاحبه کردیم، معمولا زمانی در یک بازی برنده می‌‌شویم تمام کارهایی که انجام داده‌ایم درست به نظر می‌‌رسد و وقتی هم که تیم بازنده می‌‌شود تمام کارهایی که انجام داده‌‌ایم حتی اگر صحیح باشد، غلط به نظر می‌رسد.

وی در مورد مذاکره‌ای که ابتدای فصل با مس کرمان داشت، عنوان کرد: مس کرمان نخستین بود باشگاهی که با آنها مذاکره کردم و با هم به توافق رسیدیم، اما قرار بود جلسه نهایی برگزار شود که این اتفاق نیفتاد و در نهایت من به تراکتورسازی آمدم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد تضاد تیم ملی با باشگاه‌‌ها برای بازیکنان ملی‌پوش‌ گفت: همه دلمان می‌خواهد به تیم ملی کمک کنیم و همه باشگاه‌‌ها چنین نظری دارند، اما باید منافع همه در نظر گرفته شود.

وی در مورد امتیازگیری و کیفیت بازی‌‌های لیگ برتر، ابراز داشت: باید قبول کنیم که تیم‌ها روش امتیاز گرفتن از یکدیگر را بلد هستند و ممکن است امتیازگیری زیاد با کیفیت بازی همخوانی نداشته باشد.

انتهای پیام/80011/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول