اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور تراکتورسازی با اقتدار کامل در جام باشگاه‌های آسیا

جبارزاده: هواداران انتظار باخت از تراکتورسازی را ندارند

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دغدغه‌های مالی نباید مانع از پیشبرد اهداف تیم شود و تامین مسائل مالی تیمی با چنین هواداران وظیفه مسئولان استان است، گفت: هواداران به نتایج حساس هستند و به گونه‌ای انتظارات از این تیم بالا رفته و انتظار باخت تیم تراکتورسازی را ندارند.

جبارزاده: هواداران انتظار باخت از تراکتورسازی را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل جبارزاده صبح امروز در دیدار با اعضا هیئت مدیره تیم تراکتورسازی تبریز با اشاره به جایگاه تیم تراکتورسازی در ورزش استان، اظهار کرد: بحث تراکتور در استان تبدیل به نماد و سمبل ورزش استان شده است و این سبب اهمیت عملکرد این تیم در استان شده است.

وی جایگاه تراکتورسازی را در ورزش استان مهم عنوان کرد و افزود: بحث تراکتور در استان تبدیل به نماد و سمبل ورزش استان شده است و این امر برنامه‌ریزی برای کسب نتایج بهتر این تیم را مضاعف کرده است.

هواداران انتظار باخت از تراکتورسازی را ندارند

استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: به علت جایگاه بالای این تیم در ورزش استان، هواداران به نتایج حساس هستند و به گونه‌ای انتظارات از این تیم بالا رفته و انتظار باخت تیم تراکتور سازی را ندارند.

وی با اشاره به مشکلات باشگاه تراکتورسازی افزود: دغدغه‌های مالی نباید مانع از پیشبرد اهداف تیم شود و  تامین مسائل مالی تیمی با چنین هواداران وظیفه مسئولان استان است و مدیریت باشگاه باید با خیال راحت به دنبال ارتقاء کیفی تیم و گرفتن نتایج مطلوب در مسابقات باشد.

درآمد پایدار یکی از راه‌های برون رفت تیم تراکتورسازی از مشکلات مالی

جبارزاده درآمد مستمر و پایدار را یکی از راه‌های برون رفت تیم تراکتورسازی از مشکلات مالی عنوان کرد و گفت: از تمام دستگاه‌های اجرایی و مسئولان می‌خواهم که راه های تامین منابع مالی مستمر و پایدار برای این تیم را بررسی کنند.

وی خاطر نشان کرد: برای حمایت از ورزش استان، باید از بخش‌های خصوصی و دولتی درخواست شود تا در این راه اقداماتی را انجام دهند و این امر باید تبدیل به یک فرهنگ شود و دستگاه‌های اجرایی، راه‌های حمایت از ورزش استان را در برنامه‌های خود بگنجانند.

حضور تراکتورسازی با اقتدار کامل در جام باشگاه‌های آسیا

وی در ادامه با اشاره به آغاز مسابقات باشگاه‌های آسیا، بیان کرد: تیم تراکتورسازی تبریز باید به همت هواداران کم نظیرش، با اقتدار کامل در مسابقات آسیایی وارد شود.

اتمام مهلت ارائه پیشنهادات بودجه‌ای از سوی نمایندگان به مجلس

جبارزاده با اشاره به اتمام مهلت ارایه پیشنهاد بودجه‌ای از سوی نمایندگان به مجلس، از مدیرکل ورزش استان و مدیرعامل باشگاه خواست تا پیشنهادهای خود در این خصوص را به استانداری ارایه کنند تا با کمک نمایندگان استان نسبت به تامین بخشی از هزینه تیم از طریق بودجه، اقدام کنیم.

جبارزاده گفت: استانداری آذربایجان شرقی برای حمایت از ورزش استان، سایر رشته‌ها را نیز مدنظر دارد و به منظور کسب مدال در عرصه‌های بین‌المللی و همچنین بازی‌های آسیایی اینچوان کره‌جنوبی، از ورزشکاران مدال‌آور و قهرمان حمایت خواهد کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی تور دوچرخه سواری آذربایجان، مسابقات هندبال و بازی‌های باشگاه‌های آسیا در استان، گفت: باید برای برگزاری این مسابقات از همه امکانات استفاده و اقدامات لازم انجام شود به طوری که در شأن و جایگاه استان آذربایجان‌شرقی باشد.

در ابتدای این دیدار سیدمحمد شروین اسبقیان، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و حمید زینی‌زاده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز، در خصوص توسعه ورزش استان و استفاده از فرصت‌های به وجود آمده برای ارتقای جایگاه باشگاه تراکتورسازی، مطالبی ارائه دادند.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول