اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کرانچار:

بابت بازی هجومی به تراکتورسازی تبریک می‌گویم/مطمئن به اتمام ناکامی‌های سپاهان بودم

سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: بسیار خوشحال هستم که بعد از مدت‌ها به پیروزی دست یافته و مطمئن بودم که ناکامی تیم سپاهان به اتمام می‌رسد.

بابت بازی هجومی به تراکتورسازی تبریک می‌گویم/مطمئن به اتمام ناکامی‌های سپاهان بودم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، زلاتکو کرانچار عصر امروز در کنفرانس خبری بعد از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: در چند هفته گذشته بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته بودیم اما با بدشانسی مساوی کرده و با نتیجه را واگذار کرده بودیم؛ اما مطمئن بودم که روزی ناکامی‌های ما به اتمام رسیده و به پیروزی بزرگی دست خواهیم یافت.

وی افزود: بازی با تیم تراکتورسازی برای حریف بیشتر از ما حساسیت داشت زیرا آنها به صدر جدول نزدیک‌تر بوده و ما نیز اگر این بازی را مساوی کرده و یا واگذار می‌کردیم از قافله مدعیان جا مانده و دیگر نمی‌توانستیم اختلاف به وجود آمده را جبران کنیم.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان، شرایط سرد جوی را به ضرر هر دو تیم ذکر کرده و عنوان کرد: جا دارد به تیم تراکتورسازی بابت بازی جوانمردانه و هجومی تبریک بگویم و بازی رو به جلو تراکتورسازی سبب شد بازی خوبی را از دو تیم شاهد باشیم.

کرانچار ابراز کرد: توانستیم با شکست دادن تراکتورسازی به جمع تیم‌های مدعی بازگردیم اما بابت اینکه این شکست تماشاگران تراکتورسازی را غمگین کرد ناراحت هستم و باید این را بگویم که حضور تماشاگران تراکتورسازی در این شرایط سرد ورزشگاه بر جذابیت‌های بازی تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان اصفهان افزوده بود و بازی را مهیج‌تر کرد، من به این تماشاگر آفرین می‌گویم.

سرمربی سابق تیم‌های کرواسی و مونته‌نگرو در مورد پیروزی تیمش گفت: تیم تراکتورسازی در هفته گذشته به دلیل شرایط آب و هوایی نتوانسته بود تمرینات منظمی را داشته باشد و ما این فرصت را داشتیم که در اصفهان به تمرینات خود ادامه داده و برابر تیم تراکتورسازی با تمام قوا حاضر شویم.

در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی در تبریز دو بر یک مغلوب تیم سپاهان اصفهان شد.

با این نتیجه تیم تراکتورسازی به رده پنجم جدول سقوط کرده و سپاهان در همان مکان ششم باقی ماند.

انتهای پیام/60001/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول