اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با اربعین حسینی

سوگواره عکس و نماهنگ عاشورایی در بیجار به پایان رسید

همزمان با اربعین حسینی اختتامیه سومین سوگواره عکس و نماهنگ عاشورایی ویژه دانش‌آموزان بیجاری به پایان رسید.

سوگواره عکس و نماهنگ عاشورایی در بیجار به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، امشب همزمان با اربعین حسینی اختتامیه سوگواره عکس و نماهنگ عاشورایی ویژه دانش‌آموزان بیجاری با حضور مدیر آموزش و پرورش، فرمانده سپاه بیجار، رییس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از دانش‌آموزان شرکت‌کننده در سوگواره در تالار شهید رجایی برگزار شد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش بیجار در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار ضمن تسلیت به مناسبت اربعین حسینی اظهار کرد: هدف از برگزاری سوگواره عکس و نماهنگ عاشورایی احیای فرهنگ عاشورا، ایثار و شهادت و  شناسایی و معرفی آیین‌های مختلف عزاداری ایام محرم در شهرستان بیجار است.

محمد منصوری بیان داشت: استقبال بسیار خوبی از نمایشگاه صورت گرفت و امیدواریم سال آینده بتوانیم سوگواره را باشکوه‌تر و با حضور بیشتر جوانان و هنرمندان این شهرستان اجرا کنیم.

معاون پرورشی آموزش و پرورش بیجار افزود: تا پایان مهلت مقرر که توسط دبیرخانه سوگواره اعلام شده بود، 580 اثر توسط دانش‌آموزان مقاطع مختلف به دبیرخانه ارسال که از این تعداد 51 اثر برای شرکت در بخش مسابقه انتخاب شد.

به گفته منصوری، از میان 51 اثر دانش‌آموزان شرکت‌کننده در بخش مسابقه 14 اثر برگزیده شد و موفق به دریافت تندیس جشنواره شدند.

انتهای پیام/79015/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول