اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر

سوگواره شعر عاشورایی حدیث نینوا به کار خود پایان داد

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، دومین سوگواره منطقه‌ای شعر عاشورایی حدیث نینوا با تجلیل از برگزیدگان این سوگواره به کار خود پایان داد.

سوگواره شعر عاشورایی حدیث نینوا به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مراسم اختتامیه دومین سوگواره منطقه‌ای شعر عاشورایی حدیث نینوا با حضور شاعرانی از استان‌های یزد، کرمان، فارس، خراسان جنوبی و اصفهان در مجتمع فرهنگی هنری آخوند ملاعبد‌الله بهابادی برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این مراسم در مورد برگزاری این سوگواره اظهار داشت: دومین سوگواره شعر عاشورایی برای دومین سال متوالی در شهرستان بهاباد برگزار شد.

بهرام عبدالحسینی افزود: این سوگواره با حضور استان‌های اصفهان، یزد، فارس، خراسان جنوبی و کرمان برگزار شد و ارسال آثار به این سوگواره نسبت به سال گذشته رشد 2 برابری داشته است.

وی با بیان اینکه کیفیت مطالب و آثار ارسالی نسبت به سال گذشته بسیار مطلوب بوده است، یادآور شد: امسال حدود 335 اثر از شاعران پنج استان ذکر شده به دبیرخانه سوگواره راه یافته بود که انتظار داریم در سال‌های بعد با استان‌های بیشتری در این سوگواره شرکت کنیم.

عبدالحسینی با اشاره به اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به دنبال هرچه بهتر برگزار کردن این جشنواره در دوره‌های بعد است، عنوان کرد: دبیر‌خانه دائمی این سوگواره هم در شهرستان بهاباد دایر شد.

در این سوگواره علیرضا رجبعلی‌زاده کاشانی از استان اصفهان و فروغ تنکاب از استان فارس رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند.

در بخش نفرات برگزیده علیرضا رجبعلی‌زاده کاشانی، حسنا محمدزاده و مهدی نظارتی‌زاده از اصفهان، فروغ تنکاب، مریم زارع، عبدالرضا کوهمال جهرمی و زهرا نعمتی از فارس، سید داوود دهقانی فیروزآبادی و صغری سلمانی‌نژاد از استان یزد به عنوان برگزیده معرفی شدند.

در بخش دیگر این سوگواره از فرید وارسته عرفان دادگرنیا و نصرت دهقان به عنوان شاعران تقدیری بهاباد تجلیل شد.

انتهای پیام/2464/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول