اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی:

دانشجویان تفکر کارآفرینی را در جامعه نهادینه‌ کنند

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: دانشجویان باید در راستای نهادینه کردن تفکر کارآفرینی در جامعه گام بردارند و این روحیه را ایجاد کنند.

دانشجویان تفکر کارآفرینی را در جامعه نهادینه‌ کنند

امین رستم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: جوانان و به طور ویژه دانشجویان باید روحیه کارآفرینی، خلاقیت و اشتغالزایی را براساس توانایی‌های شخصی در جامعه نهادینه کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت توجه به مقوله کارآفرینی فرصت‌های اشتغال به دست جویندگان کار ایجاد می‌شود، زیرا همه نباید به پشت میزنشینی و جذب در بدنه دولت دل ببندند.

وی با اشاره به اینکه کانون کارآفرینی به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های این معاونت با 30 نفر عضو در حال فعالیت است، ادامه داد: این کانون در سال 1386 با هدف نهادینه کردن این نوع تفکر و روحیه، پایه‌ریزی شد تا جایی که از بدو راه‌‌اندازی تاکنون برنامه‌های متنوع و مفیدی را برپا کرده است.

رستم‌زاده ادامه داد: جشنواره ملی ایده‌های کارآفرینی و فرصت‌های جدید کسب و کار، برگزاری جشنواره دانشجویی طراحی و پردازش ایده‌های جدید و ناشناخته شغلی، همایش « دانشجو، کارآفرینی و اشتغال»، سلسله نشست‌های گفتمان دانشجویی مدیریت و خلاقیت و کارآفرینی، برگزاری میزگرد تخصصی ایده‌های خلاق از مهم‌ترین برنامه‌های برپا شده در قالب این کانون به شمار می‌رود.

وی به فعالیت‌های کانون گردشگری و محیط زیست در طول سال اشاره کرد و اظهار داشت: این کانون در سال 1387 تاسیس شد که در حال حاضر با عضویت 50 نفر یکی از فعال‌ترین کانون‌های این مجموعه قلمداد می‌شود زیرا در طول سال گذشته 120 اردو برپا شده و سمینار تخصصی اکوتوریسم و نقش آن در اقتصاد آذربایجان غربی برگزار شد.

انتهای پیام/61002/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول