اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تغییر مدیران در اردبیل کلید خورد

معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش بعد از اربعین

بعد از انتصاب استاندار جدید اردبیل تلاش برای تغییر مدیران آغاز شده و با تغییر مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل که روز سه‌شنبه به انجام می‌رسد، تغییر مدیران در اردبیل کلید می‌خورد.

معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش بعد از اربعین

نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: رویه تغییر مدیران در دستور کار مجمع نمایندگان است و قرار شده در ابتدا مدیران کلی که باید تغییر پیدا کنند، مشخص شده و گزینه‌ها از سوی نمایندگان پیشنهاد شود تا هر گزینه‌ای که بیشترین آرا را به دست آورد با هماهنگی استاندار اردبیل به وزیر مربوطه پیشنهاد شده تا تغییر مدیریت‌ها انجام شود.

حجت‌الاسلام حبیب برومند تصریح کرد: تغییر مدیران آموزش و پرورش و بنیاد شهید در اولویت مجمع نمایندگان استان است به طوری که از ماه‌ها پیش تلاش برای تغییر مدیریت آموزش و پرورش در دستور کار بوده به طوری که از بین گزینه‌های مختلف که به وزیر آموزش و پرورش پیشنهاد شده بود بنده سلیمی و دیگر نمایندگان نیز به ترتیب سپهری، ذبیحی و علیزاده را به عنوان گزینه‌های پیشنهادی به مدیرکلی آموزش و پرورش مطرح کردند که به نظر می‌رسد گزینه سپهری تأیید شده و روز سه‌شنبه مراسم معارفه برگزار شود.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد:‌ در مورد مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز تعدادی از نمایندگان به شدت مخالف ماندن سید شنوا در این سمت هستند که گزینه‌های متعددی مطرح بوده که از بین آنها به نظر می‌رسد معاون حوزه درمان بنیاد شهید به عنوان جایگزین سید شنوا به زودی معرفی شود هر چند که ما علاقه‌مند بودیم شش ماه به سید شنوا فرصت داده شود تا اقدامات و پیگیری‌های خود را به یک جمع‌بندی نهایی برساند.

برومند در مورد دیگر تغییرات احتمالی در مدیریت استان اضافه کرد: تغییر مدیران همچنان در دستور کار مجمع است و در این زمینه پیشنهاداتی نیز به وزرای مربوطه انجام شده و بعید می‌دانم که این تغییر در یک فاصله زمانی طولانی مدت انجام شود بلکه تغییر مدیران دستگاه‌های اولویت‌دار همچنان در نگاه و اولویت جدی است.

این مسئول بدون اینکه نامی از گزینه‌های احتمالی برای فرمانداری پارس‌آباد و بیله‌سوار ببرد، بیان کرد: قرار است تا پایان سال تغییر فرمانداران انجام شود که گزینه‌های پیشنهادی برای تغییر فرماندار پارس‌آباد و بیله‌سوار ارائه شده و این تغییرات ظرف یک ماه آینده انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه افراد لایق، توانمند و کاردان برای مدیریت استان در حوزه‌های مختلف و فرمانداران، بخشداران در دستور کار قرار گرفته است، یادآور شد: در این زمینه رایزنی‌ها برای انتخاب مدیران شایسته و لایق همچنان مد نظر قرار دارد.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی با پرده برداشتن از برخی واقعیت‌ها در انتخاب مدیرعامل جدید کشت و صنعت مغان که ماه‌هاست به شکل بلاتکلیف باقی مانده است، ادامه داد: تعدادی از نمایندگان اردبیل به ویژه یکی از این نمایندگان قصد داشت باجناق خود را در کشت و صنعت مغان به کار گیرد اما بنده به عنوان نماینده مغان با این کار مخالفت کردم و قرار شد فرد شایسته و توانمند برای این سمت برگزیده شود تا بتواند این مجموعه عظیم و بنگاه اقتصادی را شایسته و مطلوب مدیریت کند.

انتهای پیام/62001/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول