اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر در مجلس تاکید کرد

تغییر مدیریت در صورت ناکارآمدی

نماینده مردم بوشهر در مجلس گفت: ما باید زمانی دست به تغییر بزنیم که احساس کنیم مدیری که داریم کارآمد نیست و برای انجام ماموریت آمادگی لازم را ندارد.

تغییر مدیریت در صورت ناکارآمدی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری صبح امروز در جمع تعدادی از بانوان شاغل بوشهری با بیان اینکه در استان ما تغییرات زیادتر از حد لازم بوده است گفت: عدم ثبات مدیریتی موجب می‌شود روند توسعه و پیشرفت استان کند شود.

وی افزود: ما باید زمانی دست به تغییر بزنیم که احساس کنیم مدیری که داریم کارآمد نیست و برای انجام ماموریت آمادگی لازم را نداشته و یکی که بهتر از او بوده را به جای وی بگماریم.

نماینده مردم بوشهر در مجلس ادامه داد: متاسفانه بنا به دلایلی که اکثراً سیاسی است به ویژه با تغییر دولت‌ها دست به تغییرات می‌زنیم و این شاید برای استان‌ها و مدیران تازه کمی سخت باشد خودشان را با شرایط وفق دهند.

وی تصریح کرد: هماهنگی قطعا در دولت‌ها لازم است و مدیر جدیدی که بیاید تمامی مدیران زیر مجموعه‌اش قطعا خود را با شرایط جدید هماهنگ کرده و در راستای اهداف وی قدم برمی‌دارند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: اگر قرار بر این باشد که به جناح‌های سیاسی توجه نکنیم و اعتدال را رعایت کنیم پس باید هر کس که توانایی دارد بماند چراکه این میان بحث خدمت به مردم مطرح است.

وی ادامه داد: اگر کسی خلاف میل من است ولی توانایی لازم را دارد باید از او حمایت کرد و اگر توانایی ندارد کسی دیگر را جایگزین او کرد.

انتهای پیام/66006/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول