اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمانشاه:

تغییرات مدیریتی حق استاندار است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: تغییرات مدیریتی در ادارات و دستگاه‌ها یک امر طبیعی است و این موضوع با تغییر دولت‌ها نیز حق مدیریت ارشد استان است که مجموعه همکاران خود را انتخاب کند.

تغییرات مدیریتی حق استاندار است

جلال منکرسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: تغییرات مدیریتی در ادارات و دستگاه‌ها یک امر طبیعی است و این موضوع با تغییر دولت‌ها نیز حق مدیریت ارشد استان است که مجموعه همکاران خود را انتخاب کند.

منکرسی با تاکید بر اینکه هنوز از سوی وزارت کشور صحبتی در خصوص تغییر معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه مطرح نشده، گفت: امیدوارم تمام مدیران و مسئولان، به‌ویژه مدیران جدید در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه با اشاره به فرهنگ و تمدن دیرینه مردم کرمانشاه، تصریح کرد: خدمت به مردم کرمانشاه فرصت ارزشمندی است که همه مدیران و خدمت‌گزاران باید قدر آن ‌را بدانند، چراکه مردمان فهیم این دیار حق بزرگی بر گردن انقلاب دارند.

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول