اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا:

تاثیر قرآن در رفتارهای فردی و اجتماعی چشمگیر است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا گفت: تاثیرات چشمگیر قرآن در رفتارهای فردی و اجتماعی از التزم عملی هر شهروند به کتاب آسمانی است.

تاثیر قرآن در رفتارهای فردی و اجتماعی چشمگیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام حسن ملائکی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران قرآنی این شهرستان نشر کلام وحی در قرآن را اقدام خوبی در آستارا ذکر کرد.

وی هدف از تشکیل شورای قرآنی را بهتر شدن فعالیت‌ها، استمرار، نهادینه کردن و توسعه فرهنگ قرآنی و نظام‌مند شدن امورات قرآنی در سطح شهرستان آستارا عنوان کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا افزود: هم‌اندیشی برای دستیابی به جامعه‌ای قرآنی و متمسک به اهل بیت (ع) از دیگر اهداف تشکیل شورای قرآنی است.

وی بیان تاثیرات چشمگیر قرآن در رفتارهای فردی و اجتماعی را التزام عملی هر شهروند به کتاب آسمانی بیان کرد.

ملائکی آموزش روخوانی و روانخوانی برای تمام کارمندان دولت و تشکیل شورای فرعی قرآنی روستا به صورت آزمایشی در برخی روستاها را از جمله مصوبات شورای مذکور برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: جمع‌آوری گزارش فعالیت‌های قرآنی اعضای شورا و برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان شهرستان، استان، کشوری و بین‌المللی و برپایی نمایشگاه آثار قرآنی و هنر و بازدید از طرح‌های قرآنی پیگیری برنامه‌ها و برگزاری دوره جامع تربیت معلم قرآن و کارگاه صوت و لحن، مسابقات قرآنی را از دیگر مصوبات جلسه شورای قرآنی آستارا ذکر کرد.

انتهای پیام/84001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول