اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله استانی

برگزیدگان مسابقات تلاوت قرآن کریم در سمنان مشخص شدند

مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، اسامی برگزیدگان مرحله استانی مسابقات تلاوت در این استان را اعلام کرد.

برگزیدگان مسابقات تلاوت قرآن کریم در سمنان مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، محمد دلالی ضمن بیان اینکه مرحله استانی مسابقات قرآنی تلاوت آذر ماه سال جاری در دو رشته قرائت و حفظ کل در شاهرود برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات، 40 نفر در دو گروه سنی زیر 16 و بالای 16 سال اعم از خواهران و برادران شرکت داشتند.

وی اظهار داشت: در پایان در رشته تحقیق بالای 16 سال منصوره آقاحسنی از سمنان توانست حدنصاب امتیاز لازم را کسب و رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.

مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: در رشته حفظ از بین خواهران هیچ‎کس حائز رتبه نشد.

وی افزود: از بین برادران هم در رشته تحقیق بالای 16 سال، حجت‎الله هراسانیان از سمنان رتبه اول و محسن خطیبی هم در گروه سنی زیر 16 سال از سمنان موفق به کسب رتبه دوم شد.

دلالی اظهار داشت: در رشته حفظ کل بالای 16 سال نیز سجاد واعظی از دامغان اول و محمدتقی سعدالدین از سمنان مقام دوم این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان خاطر نشان کرد: طبق آیین‎نامه مسابقات، راه‎یابی نفرات برتر مسابقات مرحله استانی تلاوت به مرحله کشوری که بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود منوط به کسب حداقل 100 امتیاز در رشته تحقیق برای نفر اول و 95 امتیاز نفر دوم و در رشته حفظ کل هم 200 امتیاز برای نفر اول و 190 امتیاز نیز نفر دوم است.

انتهای پیام/2249/ق/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول