اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور

تیم فوتسال بانوان کاسپین میهمان داماش گیلان است

تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین در آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور میهمان نماینده گیلان است.

تیم فوتسال بانوان کاسپین میهمان داماش گیلان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با قرعه‌کشی صورت گرفته مسئولان کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال هفته نخست نهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی از ششم دی ماه سال جاری استارت می‌خورد که تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین در آغاز بازی‌های خود در این فصل در گیلان میهمان داماش این شهر است.

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که پیش از این قرار بود آذر ماه برگزار شود، به خاطر همزمانی حضور تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در رقابت‌های جام جهانی کوچک که در کشور اسپانیا برگزار شد، با یک ماه تأخیر استارت می‌خورد.

تیم فوتسال کاسپین قزوین که در چند سال اخیر به عنوان یکی از تیم‌های مطرح و مدعی در لیگ برتر بانوان شناخته می‌شود، در فصل گذشته این رقابت‌ها عنوان پنجمی را به دست آورد.

سرمربی تیم فوتسال کاسپین قزوین که به مانند سالیان گذشته هدایت این تیم را در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بر عهده دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: تیم کاسپین در این فصل با ترکیب کاملی از بازیکنان توانمند بومی پا به عرصه رقابت‌ها گذاشته است.

آمنه محمودی افزود: امیدوار هستیم در سال جاری بتوانیم با ارائه بازی‌های خوب در جمع سه تیم بالایی جدول قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور 12 تیم برگزار می‌شود، بیان کرد: شاگردانم در هفته دوم این مسابقات در سالن شهید بابایی قزوین پذیرای تیم قدرتمند پرسپولیس تهران هستند که سال گذشته عنوان نایب‌قهرمانی را تصاحب کرد.

سرمربی تیم فوتسال کاسپین قزوین از تیم‌های شرکت ملی حفاری اهواز، پرسپولیس تهران، صنعت نفت آبادان و متین وارنای ورامین از جمله تیم‌هایی یاد کرد که مانند فصل قبل به دنبال قرار گرفتن در جمع تیم‌های بالایی جدول هستند و اضافه کرد: بدون شک بازیکنان کاسپین هم در تلاش هستند تا شایستگی‌های خود را در فصل جدید مسابقات لیگ برتر به نمایش بگذارند.

محمودی با اشاره به اینکه تیمش فصل قبل عنوان پنجمی مسابقات لیگ برتر را به دست آورد، یادآور شد: سال گذشته برخی از بازیکنان از تیم جدا شده بودند و همین مسئله مشکل‌ساز شده بود، اما امسال شرایط فرق می‌کند و ما به دنبال ارائه بازی‌های جذاب و همیشگی خود هستیم تا از هر دیدار پیش رویمان سربلند بیرون بیاییم.

انتهای پیام/77004/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول